Løvinna30 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 ..for og lage tulle-fortellinger. Folk blir jo lurt, men noen finner ut av det. Også de som syns synd på de som tuller og trøster med fine ord, føler seg dumme og lurt etterpå. Det er faktisk ikke så kult, for det kan være noen her som har behov for og lufte tankene sine, og faktisk få gode ord og trøste meldinger. Men når det er sånn lureri så kanskje noen ikke vil slenge igjen en hilsen/gode råd for det er sikkert bare "tull".. Så hvis man bare har usanne fortellinger og bare er oppmerksomhets-syk, så skriv det noen andre steder?
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Sånne har det vært her hele veien så lenge de ikke finner opp døde unger og liknende tragiske historier så bryr jeg meg ærlig talt ikke,, det er så lett å gjennomskue de som bare lyver
enik<3M06&L08<3 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 ja det er synd, men er dessverre sann samfunnet er.. fult av slue mennesker..
It's all about me Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 De blir avslør temmelig raskt og jeg ser bare underholdningsverien i det. Tar alle utrolige historier med en klype salt og leker dektektiv til den er bevist eller avslørt, he he. Man kan ikke ta en side som dette 100% seriøst hele tiden, med så mange brukere vil det daglig være løgn ute og går, både liten og stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå