Gå til innhold

Bare vent til vi har deg alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

og mammaen din ikke er her. Da skal du få så mye sukker og søtsaker at du aldri vil dra her i fra.

Jeg blir så vannvittig provosert. HVORFOR? Hele tiden skal det puttes is, sjokolade, brus i ungen min. Hun spiser ikke sånt, å så lenge jeg kan kontrolere hva hun har i seg, så skal hun ikke ha det. Men det er selvsagt det dummeste de har hørt, og så ler de av mine forestillinger.

Greit, de kan være så uenig de bare vil, og de kan dytte i sine egene unger så mye dritt de bare orker, men min unge skal ikke ha, hvorfor kan ikke det respekteres? Hva skader det dem om de ikke får gi henne søtsaker. De kan gi henne en banan for svarte, og få samme reaksjoen de ville fått med en sjokolade.

Jeg får følelsen av at det så absolut skal dyttes i henne noe så snart jeg ser en annen vei, ene og alene for å trosse meg.

Hvis det er sånn det skal være så kan de for faen bare glemme og ha henne alene.

ARGH!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Hvis du vil høre på en gammel dames erfaringer med å ha unger i evigheter, så er sånne kommentarer (og handlinger) bare passiv aggresjon overfor deg, og ikke noe som handler om å gi ungen noe godt i det hele tatt. Og det er så innforjævlig provoserende at man faktisk må ta det ved rota og si ting med store bokstaver, samt følge opp med konsekvenser.

Skrevet

hehe..... du er vel ikke tilfeldigvis søsteren min?

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Å nei, finnes det en hel utvida Yppert-klan? Skremmende tanke.

Skrevet

haaaaa.. tenker du ville blitt glad hvis flere av oss dukket opp her inne:-)

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Tenkte mer på Der Ute enn her inne...

Skrevet

Vi er ikke akkurat så mange, men har et enormt stort avkom som kan gjøre det veldig hett på DiB når jeg trekker meg herifra i 2040:-)

Skrevet

Jeg har forsøkt å si fra på en skikkelig måte. Og de fleste har ikke noe problem med å respektere det. Men visse andre har store problem. Men det er liksom pipa der i gåden, alt jeg kommer med som ikke er overens med deres syn blir ledd bort som undommelige tåpeligheter.

Jeg er tross alt ennå ca. 12år,...

Og uansett hva faen jeg gjør så får jeg en "bare vent du" latter

Du må ta ferber metoden på henne, for bare vent hun kommet til å bli kjempevanskelig

Du må knipse henne på fingrene for bare vent hun kommer til å bli kjempebanskelig

At du ikke tror på fysisk avstraffelse kommer til å endre seg for bare vent til hun kommer i trassalderen

At hun ikke er døpt kommer du til å angre på, for bare vent

At du ammer i mer en 6mnd kommer til å straffe seg, for bare vent hun kommer til å bli kjempe vanskelig å avvenne

Det er er en ganske fortvilende holding å møte på egentlig.

At det man sier og gjør aldri kan bli tatt på alvor.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Anbefaler boikott. Utprøvd med godt resultat både her og der.

Forøvrig et punkt som er understreket i min bok om "hva jeg ikke skal gjøre mot mine barn".

Skrevet

Ja, du har vel fire yppert-kopier som kommer til å herje sidene her inne..

Skrevet

Har 4 stk hjemme her ja:-) men har jo noen løse som det trekkes bidrag fra lønn osv... så det kan hende at dere får slite med enda flere:-)

Skrevet

Spurven...

Er det dette som kalles baksiden av medaljen? Flytte hjem er hyggelig MEN....

Skrevet

Uuuææ, den derre hånlige latteren, fulgt av "Hahhh ja bare vent til..." er helvetes irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...