ayla05 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 pakke for meg? jeg og snuppa skal reise på ferie i morgen, og jeg er bare såvidt kommet igang... ja jeg vet jeg burde ha pakka istedenfor å sitte her inne, men hater virkelig å pakke. og så ser jeg på klokka og begynner å stresse og da må jeg koble av for å få med alt som skal være med. det kan bli interessant å åpne kofferten når jeg kommer frem og se hva som er med ja.. he he
ayla05 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 sant nok. he he. hun har vært innom, men er sliten så hun er gått og lagt seg. men godt forslag da:) tror jeg må klare meg selv denne gangen. he he. er bare litt slitsomt når jeg har et kne som ikke er til å stole på også. Men alt ordner seg nok til slutt. får holde på hele natta om så er.
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 ;-) Dere får ha god tur og kose dere masse!!! :-)
ayla05 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 det skal vi nok:) blir godt når vi først kommer frem tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå