Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 har nettopp fått serieorgasme utover hele benken min. Hva pokker?? Må ha truffet g-punktet på deigsammensetning...
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Antakelig. Baker hver kveld uansett, kan søke æresmedlemskap i bakerlauget, med klausul om at jeg nekter kaker. Det får du ta deg av.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Selvfølgelig - jeg er en ekte kakebaker! Vi får starte baker da - på Nordberg.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Fortreffelig ide. Og vi selger bare til de vi liker - og de slipper å betale. De andre klubber vi ned bak et grantre (mange av dem der oppe) og senker i Langmyra, etter vi har tatt pengene deres. Garantert overskuddsbedrift.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Ja, og vi sier ikke ifra til skattemyndighetene. Vi driver hele bakerivirksomheten fra den nye villaen din i Nordberg (i rommet ditt med lås, så ingen finner ut...) Det kommer til å gå så det suser.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Vi er lurere enn Åslaug også, så vi blir ikke ferska.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Åslaug er ikke en gang halvparten av en av hjernene, så det er så absolutt ingen fare for at vi faller i samme felle som 'a Åssie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå