Gå til innhold

TRONDHEIMSTREFFET IMORGEN ER ENDRET LITT PÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

viktig viktig, holde tråden oppe jenter!

vi møtes ikke i ilaparken - men på trondheim torg!

om det regne, så er det greit å være innendørs, og dess, så er det mer sentralt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vi skal være å sulle på trheim torg, så må jeg nokk takke for meg, tror ikke Ina greier å sitte i ro i vogna så lenge, hun vil ut å springe, så kafe eller vognsitting er ikke helt det store for tøtte her.

Foresten kansje ikke så smart å endre treffet så sent, er sikkert mange som tror det er i ilaparken nå, som drar dit.

Skrevet

da får de hakke på meg da.

enkelt å greit dah.

du må jo kom, vi skal jo på maccern...! å vogna har da seler?

Skrevet

Signerer Katrine selv om jeg ikke kommer. Dere burde ikke endre på møtestedet nå, det kommer garantert til å bli kluss. Er ikke alle som logger seg på på dib hver morgen for å sjekke da;-)

Skrevet

Hehehe vognen har seler??

Er ikke alle unger som liker å sitte i ro på café da!!

Skrevet

da er det jo bare å sende noen i parken, å hente dem da? sku gjerne gjort det selv, men finner ikke fram...

Skrevet

jeg også tror det er sent...ender opp med at nesten ingen kommer:(

Skrevet

hehe.. i mitt forhold med min unge, så er jeg voksen å bestemmer. enkelt å greit. han er bare glad for å komme ut da. ett fett hvor man er da...

Skrevet

Vogna har seler, men dattra mi er ikke intr. i å sitte i vogn, vil ikke presse henne til å sitte i vogn når jeg vet at hun kommer bare til å hyle å skrike, da dropper jeg det heller ja. både for meg og andre sine ører .. hehe Hun har ALDRI hatt roa i rompa, så det å spenne henne fast å "tvinge" henne til å sitte ja la oss si 2-3 timer i vogn er mareritt for henne, da er jeg heller hjemme å lar henne leke her :) blir bare stressende for meg å gå rundt i butikker med ei som ikke er sammarbeidsvillig

Jeg ser ikke hva som er så ille med å dra i parken, litt regn skader jo ikke barna. finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær. men skjønner jo at det ikke er helt det store å stå ute i pissregn liksom!

jeg stemmer for å møte opp i Ila-parken å når alle har kommet kan vi gå inn en plass, på Zitrus eller noe sånt som er fritt for ungen

Skrevet

enig med katrine, emilie er likedan:D

Skrevet

zitrus er jo på solsiden, da må jo alle busse dit da fra parken dah....

Skrevet

Ja, men det burde man kansje tenkt på når man satte opp treffet? hehe må jo ha en plan B ;D Kan jo være ute fordi om det regner, er jo derfor det er noe som heter regnklær!

Skrevet

men no går eg å legg meg. så får vi se dagen ann imorgen da. går jo ann å møte opp i parken, for så å dra en annen vei da, seff, men eg blir slept av på torget da, imorgen, så om eg drar til ilaparken, så drar eg derfra å hit da.

er begrenset hva man gidder av bussing og mas da.... og regn... har ikke tett vogn eg, eller så mye klær til mini med.

Skrevet

møter deg på torget i morgen jeg lene så tar vi det derifra:) kommer kl 10 00:D

så får vi ta det litt som det kommer tenker jeg=) men tror det er best å endre tilbake treffet så det ikke blir noen misforståelser=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...