Gå til innhold

noen her som skal gifte seg i juni 09??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer for det hadde vert kost å ha noen å snakke med om hvor langt man har kommet osv=)=)

vi gifter oss 13 juni 09=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi gifter oss den 27. juni:)

Skrevet

Jeg og samboeren skal også gifte oss 27. juni:) Har dere kommet langt i planlegginga?

Skrevet

Så gøy!:)

Føler egentlig vi er ganske trege vi.. Vi har bestilt kirke og stedet for festen. Så har vi kokken i boks (en kamerat av samboeren min:)) Ellers har vi ikke så mye i boks egentlig:P

Jeg sitter og lurer på om jeg skal kjøpe brudekjole snart, så den er i boks i god tid før. Er jo gravid, så er så redd for å ikke finne brudekjole i tide, hehe:) Kan jo ikke gå rundt å prøve brudekjoler når jeg er gravid, kan jeg det? Har termin i februar, så er jo ikke gravid når jeg skal gifte meg liksom.. Årh, den brudekjolen!!

Dere da? Planlagt mye?

Skrevet

Vi gifter oss 06.06.09! Vi har booket kirke og lokale, det er vel det viktigste å få på plass. Skal undersøke angående fotograf til uken, ellers tar vi resten av planleggingen litt om litt. Har jo god til til å planlegge enda:)

Skrevet

Vi har jo ganske god tid da, heldigvis:) Her er kirke, lokale og forlovere på plass. Og kjole! Den kjøpte jeg på salg i fjor:) hadde da akkurat født nr 2, og har gått ned 25 kg etter det, men tror den passer bra allikevel. Må bare syes inn litt over brystet...ikke akkurat fyldig der...

Har egentlig masse tanker oppi hodet mitt hele tiden ang. farger på blomster, hvordan skal vi dekorere, skal vi på bryllupsreise eller ikke osv osv. Men, moro å planlegge:)

Hadde jeg vært deg, hadde jeg nok ventet til etter fødselen med å kjøpe kjole. Hadde det ikke vært for at kjolen er i boks hos meg, hadde jeg nok bestilt fra JK Dress, som jeg ser mange her inne har gjort. Greit å spare litt penger...blir jo fort dyrt allikevel.

Gleder meg masse til jeg kan vise sambo`n kjolen, på den store dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...