Northernlights Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 NÅ hadde det vært godt å bare sagt deg her,du!!!Men nåh-nei, enkelte ting holder man for seg selv. Det går vel over...
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Må sees. Kan ikke forklares. Gal mann i huset! argh..mannfolk!!! Først mobber han trusene mine når jeg bretter klær! Og så... nei,dette skriver jeg bare ikke på nettet! Bare synes litt synd på meg ;o) Så går det over!
Mammaen til Isak Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Min mann fløy rundt i stua med en av mine truser her en kveld...jeg fatter det bare ikke, hva som er så festlig med disse trusene )
Mammaen til Isak Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 altså han hadde den ikke på seg da, men allikevel )
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 nja,hadde det bare vært trusene mine som fikk prøvd seg... Mine truser er fine,de. I forhold til hans. Svigerfar bor hos oss, så han ble jo sittende midt oppi hele mobbinga! Men han var enig;trusene mine var fine,de. At de har striper skal da ikke ha noe å si!???
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 åh,du aner ikke hva jeg må gå igjennom :o/
Mammaen til Isak Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Stakkar, blei det litt mye for svigers'n?! nei, striper har da ingenting å si..hallo på mine er det tilogmed hjerter )
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2008 Neida,svigerfar var enig med meg,han! Nice underwear! ;o) Gamlingen har SMAK!
Mammaen til Isak Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Hurra for svigerfar!! ) jammen godt det da! Da får han derre mannen din bare ha det så godt da.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 mannen min sier at det er mye mere sexy når man bruker sexy undertøy innimellom, og vanlig til hverdags! Ellers blir det jo ikke noe spesiellt!!!:-) be han se på tv eller noe annet med striper du!
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har i dag funnet ut at stripetrusene mine er turnoff, så nå vet jeg hva jeg skal ta på meg når jeg ikke gidder sex. Jepp. Aldri så galt !
Mammaen til Isak Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Lenge leve stripetrusene! Kan jo alltids være greit å ha noe å ty til når du ikke gidder ;o)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 kjøp deg en diger bestemortruse med blonder på, så skal du se pipa får en annen lyd:-/ eller en svær en med stars and stripes, hehehehehehe
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. juni 2008 Jaujau =o) De har sikkert det på wal-mart!!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 finn en som går goooooooodt oppover magen, så spankulerer du rundt i bare den en dag det passer seg!:-) fins ikke noe mer usexy! Så skal du se at stripetrusa di blir som en sexy string å regne etterpå!:-)
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 19. juni 2008 Jeg hater stringtruser ;o) Uansett størrelse. Kaller dem nysgjerrigtruser...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #19 Skrevet 19. juni 2008 klarte ikke bruke dem etter "Shallow Hal" jeg, da Gwyn kasta de digre på senga til Jack Black hehehehehe. Tenkte da: hvis de fins i alle str og fasonger så får det bare være! Og dessuten så finner jeg ikke stinger som vil ligge på den høyre rumpeballen lengre...når jeg sitter må den ligge til høyre på rumpa, ikke inni raua! ære være husmortruser både med og uten striper! Ps. imorra reiser mine to største prinser til Los Angeles for første gang i sitt liv på ferie med pappan i 3 uker!!! Det er lenge det! men tror de får det supert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå