Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Gubben har tatovert en ganske stor en på leggen, og det er nå 2 dager siden. Og han er så hoven rundt ankelen at det er en gru! Sr ikke ut til å være betent på selve tattisen, men han har vondt og er jo ubehagelig å være så sykt hoven! Er dette vanlig, noen som vet? Er det noe vi kan gjøre for å hjelpe hevelsen ned? Eller bør vi kontakte lege? anyone?
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 ingen som kjenner noen som har tatt legg tattis?? Skal jeg bekymre meg veldig? Han har noen tattiser, men aldri reagert som dette før:( er det fordi det er benet, og man står jo mye på det daglig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 jeg opplevde det ikke sånn. etter at jeg tok min så løp vi til bussen og så glemte jeg at den var der. for jeg kjente det ikke mer...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 og det ble heller aldri noe serlig hovent. jeg ville ringt legen og spurt!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 ja, tror nok det for den ser ikke bra ut:( men sånn i forbifarta så var vi på Bon Jovi konsert i mange timer med ståing igår, kanskje det er en medvirkende årsak? Hvor stor er din da? Hans fyller hele siden på leggen altså, ca like stort som et kaffe service fat
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Hva har han tatovert? er den stor kan det hende huden har fått en reaksjon... Jeg hovnet veldig opp på håndleddet etter at jeg tok den... Sånn rett over sena og pulsåra...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 sender deg en pm hva den er:) vil ikke kringkaste det her:) hvor lang tid tok det før hevelsen gikk ned?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Det tok noen uker, faktisk... Men vet ikke om det er det samme... Det var lenge det vr ømt og hovent...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Hmm nei det skal i teorien ikke bli slik, men om huden hans ikke tåler blekket spesielt bra vil han hovne opp, fordi huden prøver å støte fra seg blekket... Isåfall burde han kanskje ikke ta flere tattoveringer.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Og etter å ha lest hele tråden, ja at han sto mye på konsert like etter å ha tatt den kan innvirke på at leggen er slik nå... Evt legg på en kald og våt håndduk for å få ned hevelsen (pleide å legge på det mot kløe på ene tattoen min så er ikke farlig å legge på).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå