Elin snart mamma til 3 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Heisann. Jeg har akkurat byttet fastlege siden vi flytter 10 juli og det var ingen kvinnlige fastleger ledig der vi flytter. hva foretrekker du? Æsj.. kan ikke si at jeg fikk et godt førsteintrykk av legekontoret jeg byttet til da:S dama som svarte drev med andre ting samtidig så jeg måtte gjenta hva jeg het 3 ganger å mellom hver gang måtte hun bare ta litt betaling og hjelpe litt folk i resepsjonen. fikk tilslutt gitt hun person nr mitt og forklart at jeg trengte en time 12 august hvor hun bare begynner å le å sier at jeg ikke kan få en time for da har de ferie :S kan vel si at jeg var blitt ganske så frustrert når vi var kommet til dette punktet så jeg svarte litt irritert at jeg måtte ha en time siden jeg skulle inn på 3 md kontroll. Svarer jeg fikk tilbake var 3 md kontroll av hva da så da vant jeg atter en gang og forklare at jeg er gravid, må inn til prøver etc... blææ Fikk tilslutt time uken før da. gruer meg litt siden det er ny lege som er mann og jeg har hatt kvinnelig lege i over 12 år nå!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Dette er jo egentlig veldig delte meninger om. Personlig liker jeg ikke kvinnlige leger, da spesielt ikke kvinnlige gynokologer. Men så har jeg jeg hatt samme mannlige lege/gynokolog sia jeg ble født =P Gikk ikke til gyn allerede da men han er jo det også så =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå