Gjest Trollbundet Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har akurat installert d nå,for det var bare tull med internett explorer.Så nå håper og tror jeg at problemene er borte! Lurer på hvorfor det blir sånne røde strek under ordene når jeg skriver.Blir det slik hos dere?? Og går det an å lagre sider som favoritter??? Det gikk med internett explorer,men nå finner jeg ikke favorittene mine,jeg som hadde lagret så mange favoritter:(
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Svarte ikke noen deg i forrige - helt like - innlegg?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Les svarene dine i det andre innlegget.
Gjest Trollbundet Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hæ? Jeg vet jeg skrev et innlegg helt likens som dette,men finner d ikke..Er d her altså??
tvilling mamma 77 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 favoritter ligger under bokmerker, hvis du lagret de når du innstalerte,, de røde strekene er gjerne ord bok som er på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå