BarnNr.4 :) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Herreguud! er livredd akkurat nå Har ei datter på 3 1/2 og ei på 4mnd! Jeg begynnte på carazette eller hva di nå heter for ca 1-2 mnd siden.. og vi har hatt sex bare 2 ganger.. den første ganger for 1 mnd siden.. å jeg har glømt mange piller, for har så mye å gjøre om dagen at jeg glømmer det hele tiden:( Så nå har jeg ikke tatt dem på noen uker, men jeg har hatt menstrasjonslignende smerter i nesten 1 mnd... HYYL! kan jeg vere gravid???
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Er vel ikke så sansynlig, men heller ikke umulig. Du vet hva du har å gjøre; ta en test!
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Selvsagt kan du være det, du har jo hatt sex. Hvorfor i alledager går du på den pilla hvis du glemmer det hele veien? Få deg P-stav (samme hormonene og du slipper å tenke på tre år). ta en test og kom deg til legen. Er den positiv så må du jo til legen, er den negativ går du for å få en annen prevansjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå