Gå til innhold

Advarsel !!!! Ikke kjøp noe her !!!! ( langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

La tidligere inn et innlegg hvor jeg anbefalte nettsiden Baloon Galore.com.

De har et utrolig bra utvalg av div stasj til bryllupet ,- men en RÆVVA kunde service !!!

Hovedgrunnen til at jeg bestilte hos dem var en kaketopp som jeg forelsket meg i.

Jeg tok litt av og bestilte for over 1200 kr.

Når varene kom var det uten kaketoppen. Jeg fikk en mail om at denne var utsolgt og hun refunderte pengene for denne.

Når varene kom fikk jeg endel andre varer som jeg ikke hadde bestilt. Ingenting fancy ( 2 pk ballonger, noen " silk petals" og noen utrolig stygge plastikk svaner 24 stk ??? + litt annet " juggel" ) Fortod ingenting men antok det var en liten påskjønnelse siden jeg hadde bestilt så mye.

Gjorde en ny bestilling : kaketoppen, en veske og et smykke. Sjekket sendingen av varene noen dager etter og da hadde hun nok en gang utelatt kaketoppen og sendt resten. Sendte henne en mail der jeg først takket for de ekstra tingene jeg fikk og spurte så endel spørsmål ang bestillingene mine.

Siden har det rast inn med hissige mails fra henne.

- Vi gir ikke ut varer gratis

- Hvilke varer har du mottatt

- Send øyeblikkelig varene tilbake

osv osv. Jeg har svart høflig på alle mailene og prøvd å være så behjelpelig som mulig. Men nå er det nok.

Hverken please eller thank you i noen av mailene. Skulle nesten tro det var min skyld at de har gjort feilen. Krasse mailer om at hun skal ha tingene sine tilbake øyeblikkelig. Men spørsmålene jeg har hatt ang mine ordrer ( har brukt over 1500 kr hos drittkjerringen ) får jeg ikke svar på.

Hold dere langt unna dette firmaet !!!!!

Damen er ikke helt god i hodet tydeligvis !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff det hørtes ikke bra ut, men takk da vet jeg det=)

Skrevet

Huff da det hørtes ikke noe særlig ut dette :( Synd å måtte oppleve slik dårlig kundeservice når man bruker litt penger på stedet. Jeg hadde hvertfall ikke sendt tilbake de ekstra tingene du fikk når hun oppfører seg slik mot deg, det er helt sikkert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...