Jewel m/jente får gutt Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Lurer på økonomien våres jeg. Kan du se noe Jeg 150981 Sambo 280271 Takker
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 er det noen av dere som handler veldig mye"unødvendig"føler at det er en del penger som blir brukt til litt sånn dill og tang. Den vil bli veldig stram en periode før ting løsner seg for dere.Prøv og legge et budsjett. F.eks 3000kr pr uke. -1000kr på mat(handle kun en gang i uken) -1000kr på bensin/disel -1000kr på div og kanskje prøve og sette inn det som blir igjen av dette.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Takk for svar. Ja, vi bruker mye penger på "unødvendige" ting. Og nå som sambo har sluttet jobb og begynt som selvstendig regner jeg med at det blir trangere en stund. Men det var godt og høre at det løsner seg etterhvert. Kan du se noe tidsperioder på dette? Også med tanke på at vi er blitt spådd en ny baby på slutten av året.(Av fire forskjellige som spår!)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 føler det tar en tid før alt løsner på en måte.Tidlig på neste år..muligens februar.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 ok. Takk for svar. Da skal vi prøve og bli flinkere til og ikke bruke så mye penger. ser du forresten noe ang firmaet til sambo? Han sluttet jobben for og kun jobbe med sitt eget. Vil det gå bra? Sambo 280271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå