BarnNr.4 :) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Herreguud! er livredd akkurat nå Har ei datter på 3 1/2 og ei på 4mnd! Jeg begynnte på carazette eller hva di nå heter for ca 1-2 mnd siden.. og vi har hatt sex bare 2 ganger.. den første ganger for 1 mnd siden.. å jeg har glømt mange piller, for har så mye å gjøre om dagen at jeg glømmer det hele tiden:( Så nå har jeg ikke tatt dem på noen uker, men jeg har hatt menstrasjonslignende smerter i nesten 1 mnd... HYYL! kan jeg vere gravid???
BarnNr.4 :) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 F*** asså begynner å grine jeg nå! Det kan ikke vere mulig! jeg fullammer lillejenta, så jeg har ikke fått tilbake mensen enda, så jeg vet liksom ikke når jeg har eggeløsning å det der..
BarnNr.4 :) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 sorry folkens, jeg vet det kansje er ett dumt spm men jeg må bare forhøre meg.. ja det er ett seriøst spørsmål..
Pysa Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 etter å ha fått to barn, burde du ha en viss peiling på hvordan de lages slutt å lage barn nå! du er ikke ansvarlig nok.
BarnNr.4 :) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Ansvarlig nok?? hva har det me spm mitt å gjøre?? finn deg noe annet å gjøre enn å kritisere folk!
Lykkekløver Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Det er selvfølgelig en veldig stor mulighet for at du da kan være gravid, men du bør teste deg så du slipper å gå å lure. Er du ikke gravid, så bør du seriøst vurdere en annen type prevensjon, feks spiral.
BarnNr.4 :) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 ja, må nåkk få meg en annen prevansjon.. sorry for spm..
Pysa Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 hvis det å bli gravid gjør deg LIVREDD, sånn at du HYLER, da er du ikke klar for å få flere barn, og da bør du ta de forholsreglene som gjør at du ikke blir gravid. det har du tydeligvis ikke gjort, og det sier alt om hvor moden og ansvarlig du (ikke) er. eller er abort helt uproblematisk?
Lykkelig med 2 Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 ta en test ihvertfall. Min venninne ble gravid da hun hadde en 3 mnd gammel baby, og hun fullammet også. Man tror jo ikke at man blir gravid når man ammer, men det kan skje.
BarnNr.4 :) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2008 Er det mulig å slenge så mye dritt til folk for ett spm?? Hold deg heller unna spm som irriterer deg!! Å om jeg så hadde blitt gravid , så nei, jeg hadde ikke tatt abort!!!!
Lykkekløver Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Synes ikke det er noen grunn for å unnskylde seg for å spørre om noe inne her. Selv om svaret kanskje ligger litt oppe i dagen he he Noen har en litt lavere terskel for å bite av hodet på folk enn andre... Ikke noe å bry seg om! Lykke til!
OsloMor Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 Man kan vel hyle og være livredd for å være gravid uten å være uansvarlig vel. Synes jeg lukter en noe oppkonstruert problemstilling her Pysa, H.I. har ikke nevnt abort med ett ord...
Lykkekløver Skrevet 19. juni 2008 #18 Skrevet 19. juni 2008 ikke store skinnfilla det henger igjen i...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #19 Skrevet 19. juni 2008 Altså, hvis man ikke tar pillene sine da bruker man kondom når man har sex, eller man avstår fra sex. Eller man tar i det minste en angrepille en gang og skaffer seg så prevensjon man akter å bruke. Amming er ikke et prevensjonsmiddel, det trodde jeg en tobarnsmor i Norge visste? Uansett, du får håpe du ikke er gravid, men ta nå en test. Det er den beste måten å få svar på.
Pysa Skrevet 19. juni 2008 #20 Skrevet 19. juni 2008 da var ikke hodet særlig solid i utgangspunktet, hvis det var alt som skulle til før det falt av
Chris&Alex♂♂ Skrevet 19. juni 2008 #22 Skrevet 19. juni 2008 sjansen er jo mindre for å bli gravid når man fullammer, men den er jo der. så jeg ville nok tatt en test i morgen for å finne ut om det var noe eller ikke. lykke til=)
Norwegian by injection Skrevet 19. juni 2008 #23 Skrevet 19. juni 2008 Hei. Det er mulig du er gravid ja. Jeg fullammet og ble gravid igjen når første babyen min var 4mnd.
PinkBabyDoll Skrevet 19. juni 2008 #24 Skrevet 19. juni 2008 Krysser fingrene for deg, jeg Lykke til!!
Januars lykkeliten Skrevet 19. juni 2008 #25 Skrevet 19. juni 2008 Ja du kan jo være gravid. Men hvis du har sex to ganger og fullammer er sjansen ikke særlig stor. Hvis datteren din ikke sover gjennom da og det ikke går mer enn seks timer mellom hver amning. Men ta en test du. Det er jo den eneste måten å få svar på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå