Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Det er også blankt litt av det han gulper opp. Han har bra vektøkning og er ellers en blid kar så lenge han får sitte på fanget eller får masse oppmerksomhet. Han er 10 uker i morgen
jente,jente, ? Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har ei snelle på 8 uker som gulper utrolig mye.. Men hun har super vektökning, er blid og fornöyd.. Er visst helt normalt.. 'noen gulper lite, andre mye.. Begge jentene mine har gulpa i mengder. Mye klesvask blir det.. Men så lenge ungen er fornöyd og går opp i vekt er det ingen fare.
Lykkelig med 2 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 det bør jo ikke være noe, men i vårt tilfelle viste det seg (etter et drøyt år) at sønnen vår hadde refluks. Helsestasjonen reagerte ikke tross i at jeg nevnte det hver gang jeg var innom. Han hadde også litt blankt gulp av og til. Helsesøster argumenterte overfor oss med at så lenge han ikke gulpet når han sov var det ikke fare for refluks. Men der tok hun jo feil.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Han har stor vektøkning da, jeg tror han kanskje nærmer seg 7,5 kg og 65 cm nå. Han var 4050 g og 52 cm ved fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå