Gå til innhold

Tynn gult vann i trusa

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg er 28+5 idag, og det har de siste to til tre dagene begynt å lekke litt vann.. det er lyst og stinker skikkelig surt rett å slett. jeg lurer så fælt på hva det kan være.. har også bruket bind.. ikke nå da.. men for 1 dag siden brukte jeg det.. og den ble også ganske gul.. nå er det trusen som er sånn.. hva kan dette være for noe?? noen som har opplevd lingnende..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil oppfordre deg til å kontakte legen/ jordmor og be dem sjekke fostervannslekkasje.

Ta vare på et bind som du kan gi dem.

Kan være tynn utflod, men dette ville jeg sjekket nærmere for sikkerhetsskyld.

Lykke til =)

Skrevet

Enig med det lykkeligen 123 skriver. Men jeg har et forslag til til hva det kan være- urin?

Ta kontakt med lege /jordmor for å være på den sikkre siden!

Skrevet

det høres nok ut som urin, man får jo ofte press på blæra av babyen og kan fort lekke uten at man merker det... fostervannet er blankt/hvit og skal ikke lukte ille.. men sjekk m jordmor/lege for sikkerhets skyld...

Skrevet

Hei,,

Jeg er 30 + 2 dager på vei, og for noen uker siden opplevde jeg også at jeg hadde mye utflodd som lukter vondt.. Det er nok urin som lekker litt, og når det blir liggende på bindet blir det lukt,, Legen min sa at det blir tett inn mot vagina, når man bruker bind og at det også da kan oppstå en soppinfeksjon,,,

Jeg bruker til og fra kremen Canesten.

Tar litt på en qutips og smører litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...