Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapskløe kan forekomme på hele kroppen, men man skal være ekstra oppmerksom på intens kløe under føttene og på hendene. Det kan være tegn på at leveren ikke gjør jobben sin, og det kan være veldig kritisk både for foster og mor. Jeg hadde dette i England da jeg gikk gravid der for 6 år siden. Vi hadde lært om tilstanden i studiene mine, så jeg dro rett til sykehuset da jeg fikk det selv. Der fikk jeg nesten litt kjft for jeg ikke hadde klort meg særig enda, men de tok blodprøve. Var ikke før kommet hjem før de ringte og ba meg komme på føden med en gang hvor jeg ble satt igang. Jeg var 2 uker over termin så det var jo like greit.men sjekk alltid ut slik kløe!!!

Skrevet

men dere, bare lurer jeg:) jeg klør litt på magen, men det er ikke det det? det er vel fordi magen vokser/strekker seg...?

Må bare forsikre meg:)

Skrevet

Svangerskapskløe er INTENS kløe...ikke bare litt småkløe på mage.Man klør så mye at man som regel ikke får sove om natten uten klødempende medisiner...

Det er viktig å oppsøke lege ved mistanke, men man trenger ikke være redd for litt kløe.

Skrevet

okey, da kan jeg slappe av:) takk for svar, man blir jo litt nysgjerrrig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...