Madde/sommergutt:) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Har så sykt mange kynnere i kveld, nesten hele tiden.. betyr det noe spesielt, eller er det vanlig at det er flere enkelte dager enn andre?? Vi holder på å pakke til vi skal flytte.. kan jo kanskje være derfor.. ? Håper noen kan gi svar til en uviten førstegangs:)
1976 kreps Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Når har du termin da?Jeg har ihvertfall hatt masse kynnere når jeg driver med forskjellige ting,hvis du "styrer og ordner"så får man fort kynnere.Jeg var med å bar en sofa som var ganske tung,ikke noe særlig lurt, men da trodde jeg det var like før fødselen var i gang,men det skjedde ikke noe,var bare veldig vondt,sådet gjør ikke jeg igjenn:)
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 heiheeii... jeg forstår ikke selv hva kynnere er jeg.. hvordan er det de føles? jeg er 29 uker på vei, og forstår ikke hva det er,.. rett å slett... er førstegangs og har vansker med å forstå disse tegna.. og til deg som bærte sofa.. dette må du aldri gjøre igjen. du må aldri bære noe tungt.. det kan føre til masse.. det må du vite! så lov alle sammen å ik gjøre noe lignende!
Madde/sommergutt:) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Har termin om 18 dager.. er mange timer siden jeg sluttet å pakke, og har slappet masse av.. men kynnerne er på hele tiden.. bare et lite opphold mellom hvær.. Håper at det bare er kynnere og ingeting mer.. har ikke helt tid til noe fødsel riktig enda.. hehe.. er så mye som må gjøres før den tid kommer.. girl89; Kynnere er "falske rier", uten smerter.. er vell livmoren som øver seg til fødselen, med å trekke seg sammen.. magen blir ganske hard og stram og tuter ut i alle slags retninger.. hehe.. iallefall i mitt tilfelle.. får buler på ulike plasser:) Litt vanskelig å forklare.. men håper du skjønte sånn ca hva det er:)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har enkelte dager da jeg har mer kynnere enn andre. Kanskje det er en sånn dag du har? Hos meg kan jeg få masse kynnere også en lang stund etter at jeg har sluttet med det slitsomme jeg dreiv med. Så hvis jeg hadde styra masse i kveld så kan det godt bety masse kynnere i natt og i morgen formiddag! Spurte jordmor om masse kynnere og kraftigere kynnere sist jeg var på kontroll. Hun sa at dette bare var bra og at det betydde at livmora mi fikk masse trening til fødselen. Men det er jo slitsomt, så jeg orker ikke å provosere det fram.. Har 23 dager til terminen så det gjør jo ikke noe dersom fødselen skulle starte nå...
Madde/sommergutt:) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 ok, det var godt å høre:) Har hatt dager med flere kynnere før, men ikke på langt nær slik som i dag.. ikke så tett og så masse.. men godt å høre at det er normalt da, og at ikke det er noe på gang.. Har ikke jordmor selv, så får ikke spurt om slike ting. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå