Gå til innhold

Ikke noe kald hvitvin i sommer...og (festrøyking..)


mamise -mor til 3

Anbefalte innlegg

Må klage litt sammen min medsøstre i dette innlegget.

Bare kom til å tenke over hvor leeeenge det er til en kan ta seg en skikkelig fest igjen... bu---hu----

Flere som tenker på det (inni mellom trøttheten og kvalmen)????

Skal på 1 musikkfestival, 2 utdrikningslag og 1 bryllup i sommer..

Ja, ja ..får "nyte" munkholmen i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Er i samme båt med både utdrikningslag, bryllup og festival, samt en horde med sommerfester; hadde vært godt med god drikke:) Synes forresten at Munkholm ikke smaker så værst, men skulle ønske det fantes noen skikkelige alternativer til vin...Har lett på nettet etter noen som har scoret godt i tester, men har foreløpig ikke lykkes...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her!

 

Alle mine venner er nå på festival og fester og drikker.

Jeg sitter på terassen med Munkholm.

Men sommerølet til Munkholm er jo kjempegodt da og jeg trøster meg med at jeg får den beste søndagen!

 

Solidaritetsklem til resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som virkelig hadde gledet meg til vin og øl i sommer!!!!! Jeg fikk jo ikke noe i fjor, jeg gikk jo gravid da og :-) Snakk om dårlig timing, hehe..... Godt at jeg er så kvalm at tanken på det ikke frister da :-)

 

Solidaritetsklem fra meg og!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg på her.

I morgen venter en uke på Hovefestivalen. Jeg er fra Arendal og da sier det seg selv at jeg må dra. Kjøpte ukespass for ett halvt år siden, og får ikke refundert pga graviditet:P Har ikke sagt til noen av vennene mine at jeg er gravid ennå, og vil ikke heller. Tror jeg må ta med munkholm og rive av etiketten, tihi...(utspekulert plan), da er det ingen som spør.

Lykke til i sommer alle sammen. Neste sommer ev vi fit 4 fight igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er veldig glad for at jeg ikke var tidlig ute med å kjøpe Storås-billett i år. For tre dager i telt med dritingse mennesker hadde jeg rett og slett ikke maktet nå. Hehe. Jeg beundrer deg som skal til Hove!

Holder meg til enkeltkonserter i sommer, så får vi se om jeg klarer en helg borte fra småen til neste år.. (Tviiler.. hehe)

Dagspass må vel gå bra... Gleder meg! :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...