Hellinor Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Andre som har babyer som kun sovner på magen? Off, det er ikke noe kjekt, de skal jo liksom ikke sove på magen da. Men hva gjør man når babyen kun sovner når han bæres (våkner når han legges ned), trilles (våkner når vogna stopper) eller får ligge på magen (våkner når han snues). Blæ. klart det føles tryggere for babyene å få ligge på magen, men det føles helt forferdelig for mamman. Andre med erfaringer?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hei du, sjeldent menneske! Hvordan er ståa med ny babiss? Grattis forresten! Og ja, minsten her ville bare sove på magen. Og jeg lot han gjøre det, slemme meg... Men når vi begynte med det, sluttet han også og våkne på natta, og sov så mye bedre!
Hellinor Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 hm, kjenner vi hverandre, Palmesus?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 kjenner og kjenner.. har snakka med deg her noen ganger da.. og jeg hadde deg på msn, til den klikka og fjerna alle kontaktene mine (takk for det)... )
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Prøvd å "pakke" ham inn godt? De liker det godt og varmt og tett. Minner dem om livet i magen. Prøv å lage en "livmor" i sengen ;o) Mine har ligger på rygg med en liten vipp mot siden, bygget opp av puter bak ryggen. Gått kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå