klumpen og gullet Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Noen som er på planlegginga av den? Det syns jeg er nesten vel så morsomt, klarer ikke helt å bestemme oss vi da.... Noen gode forslag?
Pirkeanonym Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Vi gifter oss i Statene, og kommer til å ta oss en roadtrip på Østkysten:-) Slår rett og slett to fluer i ett smekk!!
proud mama Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Bryllupsreise til Thailand, 3 dager etter brylluppet:) Min første sydentur! Gleder oss masse masse! Tok lang tid før vi fant ut hvilken reisemål vi skulle velge. Pris hadde mye å si, i tillegg til at vi ville ha det klassiske "postkort-bildet" man vanligvis ser overalt, med palmer, kritthvit strand og solnedganger. Samboeren falt for Thailand, så da reiser vi til Phuket i 2 uker.. det skal bli deilig med ferie! blir nok ikke å slappe ordentlig av, før at vi ligger på stranden å slikker sol;) Har da ikke reist noen plasser selv, men tror det blir bra i Thailand. Min forlover valgte Italia som brylluppsreise i fjor, og de var veldig fornøyde med reisen. har også hørt at mange snakker om Bali, Maldivene, seychellene, Malta, Frankrike og klassisk sydentur slik som hellas, spania osv. Jeg synes at brylluppsreisen skal være litt mer annerledes enn sydenferien. Den kan man ta på et senere tidspunkt. Men det er bare min mening. Lykke til med valget:) Det blir nok en uforglemmelig reise uansett! Mvh
maya123 Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Vi skal til Tyrkia. Men vi må ta bryllupsreisen på etterskudd, så vi reiser dit neste år. Aldri vært utenom Scandinavia, så det gleder jeg meg skikkelig til. Gifter oss 11.juli i år.
mathildas_mamma Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Vi reiser på langweekendtur til London 3 dager etter bryllupet Vi har ei tulle på 8 mnd hjemme, så da vil vi ikke være så lenge vekke. Det viktigste for oss er å komme oss litt vekk, bare være oss to, og fordøye alle inntrykkene av bryllupet Og så skal vi selvsagt shoppe!!!!!!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Vi reiser til Barbados i 4 dager, dagen etter vi gifter oss! Og saa blir det tur til Australia i oktober (bryllupsgave av svigerfar som bor der). Det skal bli deilig aa reise litt bort etter brullypet er overstaatt.
SaDa Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Vi reiser til roma 10 dager etter bryllupet. Skal være der en uke:) Gleder meg..
fletta Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Heisann! Giftet meg i fjor, og vi var i Phuket i 17 dager. Det er den meste perfekte ferien jeg har vært på. Vi reiset litt rundt, slappet av på stranden og pleide kjærligheten til det maksimale. Vi fant til og med en øde øy og elsket i sanden...det kunne ikke vært mer perfekt. Thailand er et alle tiders land å dra på bryllupsreise til- det er lagt opp til masse romanse i flere sammenhengen. Mange spør om man er på bryllupsreise og gir ekstra oppmerkosomhet til paret. alt fra blomsterkranser til sanger osv. Gled dere masse- dere har valgt perfekt reisemål!
jollybaby Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Reiser til Parga- Hellas 2 dager etter bryllupet:-)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Vi reiser til den franske rivieraen neste mandag og gifter oss lørdag om to uker der nede. Så det blit kjekt :-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Vi var her: www.mirihi.com. Nåe du ser nicket mitt, forstår du sikkert at det var en tur som satte sine spor. OBS: Det er laaang bestillingstid, vi bestilte over et år i forveien. Booket turen gjennom Manta-reiser.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Glemte å si at dette er en liten øy på Maldivene...
JuniAnkerHansen Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Vi skal på Middelhavscruise, 6 netter. Drar 2 dager etter bryllupet
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Fantastisk Mirihi! Maldivene var alltid min droem for bryllupsreisen ogsaa. Men saa fikk jeg barn og andre prioriteringer. Ser helt nydelig ut der, saa heldig dere er!!!
Josefine84 Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 Vi skal til Bali i 10 netter også avslutter vi bryllupsreisen i Singapore med 3 netter der;) Vi drar dagen etter bryllupet:D
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 Dette var paradis på jord og bildene lyver ikke! Det eneste vi angret på, var at vi ikke giftet oss der. ;-) Dette var en "once in a lifetime" tur, og vår drøm er å en dag kunne dra tilbake dit. Ser for meg år med sparing...
tre_prinsesser Skrevet 23. juni 2008 #18 Skrevet 23. juni 2008 Vi skal til Hawaii !! Ah, gleder oss så sinnsykt! Gubbemannen min har bodd der da han var liten så han var veldig ivrig på at vi skulle dra dit =)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Kan jeg spørre deg hva turen deres ca kosta Mirihi. Skal også til Maldivene men har ikke bestemt helt hvor enda. Har ca 60000 å bruke på tur.
Aylinah Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 Maldivene er den store drømmen,men her er intet bestemt enda Mirihi så MEGET aktuellt ut Hva kostet det sånn ca? Vi tenker en uke er mere enn nok
klumpen og gullet Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 23. juni 2008 Oj, her var det mange digge reisemål! Jeg drømmer om Mauritius eller Maldivene. Hadde egentlig sett meg ut hotellet The Residence på Mauritius, men nå må jeg si Mihiri frister assa.... Det var jo bare nyyyydelig! Hva betalte dere for den turen, hvis man kan spørre om det..?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. juni 2008 #22 Skrevet 23. juni 2008 Vi betalte ca 85 000 for to uker med helpensjon. I ettertid kunne vi nok spart mye på å booke reisen direkte selv og ikke gå gjennom Manta-reiser. Vi fløy først fra Oslo til London med SAS, så med Qatar Airways via denne ruten: London-Doha-Male, så transfer med sjøfly ut til øyen. Og motsatt på turen tilbake. Alt var booket via reiseoperatøren, men dette er jo vanlige rutefly. Det viste seg også når vi var underveis, at Qatar har direkterute fra Stockholm til Male... Så tips til dere som vurderer det; sjekk ut hva dere kan ordne turen til på egenhånd, før dere henter inn pris fra Manta... OBS: Dette er en 5-stjerners øy, som perfekt om dere vil være for dere selv! Det er plass til ca 70 gjester på øyen og det jobber 130 personer der. Likevel har du følelsen av å ha hele stedet for deg selv. Det er et mylder av aktiviteter man kan drive med på dagtid, så du ser omtrent aldri noen på stranden. Folk er ute og snorkler med hvalhai, skater (djevlerokker), dykker, dyptvannsfisker, surfer osv, for å nevne noe. Maten er fantastisk! De arrangerer privat BBQ på stranden i solnedgangen for dere, og alt annet dere måtte ønske. SPAet er ubeskrivelig, vi var der for parbehandling i 2-3 timer annen hver dag. Dette høres sikkert utolig skrytete ut, men gjør ikke stedet rettferdighet i det hele tatt. Man blir behandlet som kongelig! Noe av det mest romantiske er å se kino på stranden, de spenner opp lerretet mellom to palmer. :-) Beklager referatet, men jeg tenker på turen vår hver dag. Vi skal definitivt tilbake en dag.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. juni 2008 #23 Skrevet 23. juni 2008 Skulle tro du kan få en fantastisk halvannen uke der for den prisen! Les innlegget mitt lengre nede. :-)
Prins&Prinsessa Skrevet 23. juni 2008 #24 Skrevet 23. juni 2008 Her aner jeg ikke. Min kommende ektemann har tatt på seg oppgaven å fikse bryllupsreise. Alt jeg får vite er når vi skal reise og hvor lenge vi er borte og ca hv ajeg må pakke. resten får jeg se når jeg kommer på flyplassen og skal sjekke inn Får jo også prisen da, der er jo noe vi må diskutere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå