Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må være venn med deg da så kan du "miste" inkasso brevene mine ;0)

Skrevet

da var vi ferdig med å like deg... grmfff.....

Skrevet

Grattis forresten!! =)

Skrevet

hehe.... kan nok ikke miste brevene dine ;)

joda jeg er ganske snill selvsom jeg skal jobbe der :D

Skrevet

Gratulerer med jobb og lykke til med de nye utfordringene.

Skrevet

Da likte jeg ikke deg lenger nei.. haha..

Men gratulerer uansett da.. Selvom jeg synes at lindorf sånn generelt er noen fantastisk vrange troll av mennesker.. Ihvertfall de få jeg har møtt på..

Skrevet

takk takk, håpet virkelig at jeg fikk jobben!

endelig ferdig med 3år på vgs og orket ikke ta noe videre studier nå pga barn osv.... så da er jobb midt i blinken og da veldig glad for fast jobb så fort :D

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Jeg har også fått meg jobb i dag!! *lykkelig* ;

HURRA-HURRA for oss!!!! =)

Skrevet

er nok mange som synes de kan være fæle ja.... vet ikke jeg, har aldri blitt ringt opp av de! men jeg håper virkelig ikke jeg blir ett "troll" på tlf selvom jeg sier at noen må betale :(

Skrevet

Hehe, tviler på at det kommer noen til meg likevel så det skal gå bra =)

Skrevet

hvor har du fått jobb da?

grattis :D

Skrevet

Hehehe.. Poenget er vel sammerbeidsvilje fra begge parter.. Har jo vært mye i media dette i det siste.. Ang inkasso selskaper og at de stiller urimelige krav og er lite sammarbeidsvillige.. Men jeg vet da om mange mange koselige mennesker som også jobber med inkasso..

Masse lykke til med jobben.. =)

Skrevet

tusen takk :D

det blir nok en utfordring....

Skrevet

Økonomiavdelingen i kommunen her =) med flexitid og gåavstand hjemmefra. Gleder meg til å tjene penger!! (ny-utdannet) =)

Skrevet

å så spennende :D

masse lykke til :D

Skrevet

Gratulerer med jobb, selv omo jeg misliker Lindorff sterkt. Der er det mange lite proffe mennesker. Måtte sette advokat på dem da de nektet å ettergi et inkassokrav på en regning jeg hadde betalt før betalingsfristen. Jeg betalte også direkte til kreditor før Lindorff ble koblet inn. Da de endelig aksepterte at jeg hadde betalt regningen i tide, før de var involert prøvde de seg på at jeg måtte betale deres saksomkostninger. I tillegg ringte de stadig hjem til mine foreldre og ba meg ordne opp og fortalte hva det gjaldt. Hvilket jo er ulovlig, og meget spesielt da jeg ikke har samme etternavn som mine foreldre, ikke bodde i samme kommune, og stod i telefonkatalogen med min egen hustelefon. Hersens amatører...

Ellers, gratulerer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...