cherry coke Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Nei, uff da! Hvordan går det med deg? Sender deg en stor klem.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Uff, jeg føler virkelig med deg MEN nå har du diagnosen!! NÅ trenger du hvertfall ikke bekymre deg for hva det KAn være.. Nå kan du få den behandlingen du trenger, og finne ut hvordan det egentlig blir for deg å leve med sykdommen.. Sender deg mange gode trøsteklemmer, skjønner at du ikke har det så lett akkurat nå..
Storebror & Lillebror Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Uff Får håpe de finner en kur snart! Stor klem
nicknavn Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Hva måtte du gjennom før de kom frem til diagnosen?, symptomer tenker jeg på. Håper du ikke har det alt for ille nå.
6Ymamma Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 joda lever nå....trøstet meg med shopping av klær...ble mye når man skal plukke alt man synes er fint...
yasmina Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Huff naa ble jeg ufattelig trist paa dine vegner Kjente jeg gruet meg til aa lese hva du skrev, men haapet paa det beste... Syns det er vanskelig aa vite hva en skal si, men tenker og har tenkt masse paa deg.
Mintbolle Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 En klem fra meg! Husk at MS opptrer i mange grader.
lillegutt mars o7 Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Huff da! Det var leit å høre. Men som ei annen her skriver,nå er det slutt på bekymringer om hva det kan være,og du kan få mer info om MS og lære deg å leve med det! Mange som har MS har gode og aktive liv,føder barn og jobber! Kan jeg spørre deg om du vet hva slags type MS du har?Symptomene? Søskenbarnet mitt har MS,hatt det i ca 6 år nå tror jeg,og hun er ganske frisk og jobber fortsatt 100 % tror jeg! Ønsker deg masse lykke til videre =) Trøsteklem =)
6Ymamma Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. juni 2008 Det begynte med at jeg var utrolig sliten...trøtt...begynte å ta vitaminer...spise enda mere sundere....så forandret følelsene fra venstre bryst og nedover venstre side seg...det som var varmt kjentes kaldt ut og det som er kaldt kjentes glovarmt...Pluss at jeg mistet følelsen...stakk su meg med en nål så kjente jeg ikke stikke, kjente at det var noe der,men ikke at det gjorde vondt, så mistet jeg kraften i høyre arm...så greide jeg ikke å bøye ankelen på høyre fot eller røre på tærne. De tok spinalprøve, blodprøver, urinprøver, synsprøver, refleksprøver, følelsesprøver, mr med og uten kontrastvesker...å i hodet mitt fant de noen flekker. som da tyder på ms. og ryggvesken min var ikke bra
6Ymamma Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 19. juni 2008 Skrev det over her...Hvilken grad det er vet de ikke før det er gått en stund. INGEN har like symptomer...så den slitenheten og trøttheten min må jeg vel leve med...resten av symptomene kommer vel nå og da...kan gå 3 mnd...1år...10år...30 år...eller aldri....ingen som vet. Det er det som er så jævlig
OsloMor Skrevet 19. juni 2008 #19 Skrevet 19. juni 2008 Vil bare si at jeg kjenner flere unge folk med ms, som klarer seg superfint! Ingen som ville ha visst det en gang dersom de ikke hadde fortalt det.
6Ymamma Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 19. juni 2008 Da skal jeg gå i dusjen. Er det noe dere vil si så send meg pm=)
viktorogmilla Skrevet 19. juni 2008 #21 Skrevet 19. juni 2008 Klem til deg. Utrolig kjip diagnose å få. Krysser fingrene for at du har en snill variant, og håper du blir fulgt opp skikkelig.
Tøysetipp Skrevet 19. juni 2008 #22 Skrevet 19. juni 2008 Klem fra meg også.. Vet ikke hva mer jeg skal si.. Gode og varme tanker dit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå