Gå til innhold

Hvordan vasker man sminkekoster? De til I.d feks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor ofte bør man vaske dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvert 14. dag sa hudpleieren min til meg. Hvis noen andre har lånt sminken din så må de vaskes oftere..

Fikk beskjed om å legge de litt i lunket vann med ull-vask oppi. Milo for eks.

Skrevet

Jeg vasker de hver 14 dag med sjampo.

Skrevet

Så feks fyller jeg vann i kummen, med litt milo oppi bare? Å la kostene ligge litt oppi der?

Skrevet

Skal ikke bruke zalo, det tar knekken på fettet som er i kosten og den blir ødelagt.

Jeg vasker mine med vanlig hårsjampo, ca en gang i mnd/hver 6 uke. (tror man skal gjøre det oftere, men jeg gidder ikke oftere).

Kosten for øyenskygge vasker jeg ofere da, en gang i uka, alt etter hvilke farger jeg bruker.

Skrevet

Siden jeg skyller kluter med bæsj fra barna oppi vasken så holder jeg sminkekostene mine vekk derfra.. :-) Jeg fyller et glass med lunket vann og milo og legger kostene med busten ned nede i glasset.

Skrevet

kopierer fra en lappe jeg fikk laget av i.d folka....

borstarna ar specialanpassade for applicering av i.d. Bare Escentuals produkter. Eftersom de år tilverkade av akta hår ar det viktigt att ta hand om dem. Tank på att inte trycka for hårt med dem: andvand i stallet mjuka, foljsamma rorelser. Ratt anvanda, haller borstorna lånd tid framover.

1. rengor borstarna en gång i veckan med shampo og garna balsam

2. skolj noggrant och pressa forsiktig ut vattnet.

3.forma borstarna med hjalp av fingrarna

4. lagg dem platt och låt torka.

for daglig vård av dine borstar, och som komplement til borsttvatten, rekommenderas Brush Spray efter varje applivering. Formulen er vårdande, anti-bakteriell og snabbtorkande. Spraya på en pappersnasduk og torka av borsten

Skrevet

Oki, da spiller dt ingen rolle om man bruker shampo eller milo da sikkert? Hehe, tror jeg foretrekker et glass jeg og, istedet for kummen.. hehe:P

Skrevet

vasker du ditt eget hår med milo?

Skrevet

Ja, så klart!! Håret blir silkemykt...

Leste bare at ei over her vasket kostene sine med det. At det funket.

Skrevet

Hahahaha du har oppdaget hvor flott håret blir med milo du også... ;-)

Skrevet

Ja:o) Håret blir jo skikkelig blank og fint... Blir noe helt annet med milo, for å si det sånn....;P

Skrevet

bruk først litt shampo, og så litt balsam... Dette tipset leste jeg, og det har jeg brukt siden

Skrevet

Takk:o) Nå er alle kostene mine vasket... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...