Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg liker virkelig ikke og gå barbent inne hos andre.. Kjenner jeg de godt så spør jeg om jeg kan ha på sandalene , eller sier at jeg går barbent.. hehe.. Kjenner jeg de ikke i det hele tatt tar jeg med meg sånn hælsokker eller hva det heter.. hehe.. Jeg reagerer derimot ikke på at andre går barbent inne hos meg.. Ei heller at de går inn med sandaler.. Ihvertfall ikke på sommeren, men regner det eller det er vinter ser jeg da helst at de tar av seg på bena...
Regnbuemor til 2 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Har ofte med sokker i veska faktisk. Som deg, så reagerer jeg ikke på om folk kommer inn hit med eller uten. Men liker ikke gå barbent inne hos andre.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Barbent om folk er så sære at de ikke liker mine RENE tær så får de plages den timen vi er på besøk haha..
Den lille prinsesse Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Har med sokker, synes nakneføtter og da spesielt tær er ekkelt! Utrolig hvor mange som ikke steller føttene sine og alikevel går med sandaler og barbeint hos folk og div. andre steder man må ta av seg på beina når man går inn.
Alba44 Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Skal jeg inn til folk så tar jeg alltid av meg sko/sandaler med eller uten sokker. Er folk så redd for nakne føtter, så får de jage meg på dør da
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Jeg syns det er ekkelt når andre går barbent inne hos meg jeg da,..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Tar ALLTID av meg på beina når jeg går inn hos folk.. Har jeg sandaler så er jeg barbeint. Men som regel går jeg kun i sandaler når det er fint vær, og da sitter vi som regel ute på terrassen når jeg er på besøk, beholder da sandalene på. Men må jeg inn ett ærend så går jeg barbeint ja. Forstår ikke hvorfor så mange syns det er ekkelt? Jammen er det mye rart man får vite om når man er her inne...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Jamen jeg ser ikke HVA i all verden som er ekkelt med det jeg? Er det fordi dere har så ekle føtter selv at dere har angst for andres også? Føttene mine er da rene og stelte hehe, synes det er sinnsykt at noen tror det er mer renslig å gå inn med sandaler da enn å gå barbeint!? hvor mye dritt er det ikke på bakken da? hundedritt/piss osv, men nei tær er eklere hehe.. Også lurer jeg da på om dere bestandig går rundt med sokker i vesken når dere skal ut i tilfelle dere blir invitert hjem noe sted? eller har dere sokker i sandalene? Ser bare ikke problemet jeg altså
Pysa Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 rene, stelte føtter er en ting, men stygge, ustelte, svette føtter som lager fotavtrykk på parketten gir meg brekninger typisk at de som svetter på føttene, bruker sandaler *brekker meg ved tanken"
Den lille prinsesse Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Jeg ser helst at folk tar av seg på bena, og har på sokker. Helst i sko som ikke lukter *lol* Spesielt nå som jeg har barn som er mye på gulvet, vi er flinke til å praktisere det selv så synes det er greit å "forlange" det av andre. Altså jeg har sikkert traumer fra jeg gikk på barneskolen, da var det en jente i klassen som hadde fotsopp, neglsopp og diverse. Holdningene om dette og hvor smittsomt det er og at jeg måtte passe på som mamma sikkert har overført på meg har fått meg til å synes føtter er ekkelt. Er nok en skikkelig særing, for når noen går barbeint ser jeg fort om føttene er stelt eller ikke og er de ikke holder jeg meg unna. Synes det er sååå ekkelt *lol* Selv går jeg ikke med sandaler, liker ikke sandaler. Men går barbeint i ballerinas og andre lignende sko. De gangene jeg gjør det og vet at jeg skal prøve sko i en butikk, gå på et legekontor der man må ta av seg på bena, helsestasjon, barnehagen, besøk osv har jeg med rene sokker i veska. Hehe, ser jo at det er sært! Men liker ikke tær altså = P
Den lille prinsesse Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 ÆSJ!! Også kommer det en ekkel lyd når man går på parkett med svette føtter! ÆSJ!! Og som du sier Pysa, de fleste som har på sandaler hele tiden om sommeren just because det er sommer er de som har de mest ustelte føttene.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Jeg bare liker ikke andres tær, spesielt ikke om de er sure eller har lange negler. *grøss*
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Jeg går aldri med sokker i sandalene, og aldri inn med sko hos andre!!! Kan ikke fordra når folk går inn med sko hos meg, syns d er drit uhygienisk, selv om de ser "rene" ut under! Æsj! Da blir jeg sur... Går jeg barbeint i sandaler, tar jeg selvsagt av skoene og går barbeint hvis jeg er på besøk. Jeg har reine, stelte, pene føtter, og har aldri tenkt på dette (tema) før!!!!!!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. juni 2008 Hahaha... Nei altså jeg har ikke skitne og ustelte ben selvom jeg går med sandaler hele sommeren eller noe ala sandaler som ei nevnte over her sa.. At de som bruker sandaler eller lignende hele sommeren har skitne ekle ben.. haha.. Jeg vasker bena hver morgen og skrubber.., samt vasker alltid bena en ekstra gang har jeg gått barbent hele dagen i hagen eller lignende.. Men jeg liker bare ikke tanken på og gå barbent inne hos andre.. Vet ikke hvorfor.. Men gjør det jo hjemme hos kjentfolk... Men folk jeg ikke kjenner så godt synes jeg det er litt ubehagelig..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 20. juni 2008 HAhaha.. Jeg har langt ifra problemer med fotsvette.. men bruker nå sånne ballerinasko.., eller stepinnsko allikevel.. Omtrent hele sommeren så lenge det er sol og varmt..
Mammasin Skrevet 20. juni 2008 #19 Skrevet 20. juni 2008 Sandaler har ingenting innendørs å gjøre! Barbeint er selvsagt greit, men folk må jo stelle bena sine ellers bør de ta på sokker. Har faktisk aldri tenkt på dette før jeg. Haha.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #20 Skrevet 20. juni 2008 Elsker å gå barbeint, inne som ute, på sommerstid Kommer an på hvem jeg besøker om jeg går barbeint eller ikke. Kjenner jeg dem gjør jeg det, med mindre jeg er fryktelig møkkete på beina da... Er jeg hos noen jeg ikke kjenner blir det sokker på.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #21 Skrevet 20. juni 2008 ... og hjemme hos meg er det fritt frem til en viss grense da...
It's all about me Skrevet 20. juni 2008 #22 Skrevet 20. juni 2008 Går mye barbeint i skoene om sommeren, så godt som utelukkende. Derfor har jeg alltid et par ankelsokker i veska.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå