Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutte med cola, JESUS, da snakker man abstinenser. Har ikke drukket cola i hele dag, resultat: drit sur, vondt i hodet, trøtt, og spinner i rundinger på leit etter noe annet å putte i kroppen.

Finnes der en støttetelefon? Plaster? Tyggis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe hjelper. Problemet er at hvis du blir avhengig av kaffe, oppstår de samme symptomene når du slutter med det.

Skrevet

Det er bare til å begynne med, etter at du begynner vil du oppleve en kraftig rus alla amfetaminrus, men etter at skjelvingen og spinnjvilljheita har gått åver, e kaffe godt- og i know! hehe=0) Nå er jeg totalt avhengig!

Skrevet

Dypp tampongen i cola og putt den i ræva. Det skal visst funke med sprit, så er du desperat nok til å prøve (og det viser seg å fungere) så får du iallefall i deg mindre mengde:)

Skrevet

heeeeeeeeeeeeeelt engi!

jeg spøy av cola når jeg var gravid. og fikk sånn fyllesyk følelse. alikvel så hente det at jeg drak det og tok støyten.

det var helt forferdelig og slutte med!

har begynt igjen da.

røyk derimot, det var ingen ting!

Skrevet

Spring dej opp i skåla en tur!

Evt sjekk kor monge gonga du greie å gå opp å ned på høgstehonnje bak skåla!! ;)

Då verte du nok meir vasstyste!! he he

Skrevet

Nooooo ska nå itj du!! Møtte mora di i går foresten:)

Eller va det i forgårs?

Skrevet

iskald cola på glassflaske..mmmm.

hodeverken går over, det dritsure er kanskje biologisk betingent? trøttheten forsvinner - en ny og bedre energi erstattes av den falske energien du fikk av cola. kjøp tyggi! ha vannflaska klar.

Skrevet

Ja, i dag er det bare godtesyken igjen. Har bare moreller så da går det i det:)

Skrevet

fantastisk godt! ikke så godt for magen senere i kveld ;)

Skrevet

Kaffe, som amfetaminrus? Næh. Det hadde vært noe å foreslå i terapi. Drit i sprøyta, ta deg heller en ekstra sup med kaffi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...