♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 noen med erfaring om det? skal sjekkes for det. men aner ikke hva det egentlig er eller om det er farlig når jeg er gravid
3 snart 4 :o) Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har lavt stoffskifte (hatt det leeeeenge) Det eneste du må passe på å følge opp, er å ta blodprøve for å måle dette ved hver kontroll, mange må ofte justere medisindoser når de er gravide. Hvis man følger opp dette, skal det ikke være farlig. Lykke til!
Amalie skal bli storesøster Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har også lavt stoffskifte, og det er ikke farlig for fosteret. Har du lavt stoffskifte får du medisin som regulerer deg opp til normalen. Det dumme med lavt stoffskifte når du er gravid er at sykdommen har noen negative bivirkninger. Siden kroppen din da arbeider sakte, har du lavere forbrenning enn normalt. Ikke særlig gøy når du allerede legger på deg under en graviditet. Du er også trøttere enn normalt, noe som også er litt uheldig som gravid da du allerede føler deg trøtt og sliten. Du får tørrere hud og andre småting, men dette skal du ikke bekymre deg for. Jeg gikk opp 16 kg da jeg var gravid, men tok det fort av igjen. Får se hvordan det går dette svangerskapet. MEN IKKE SLANK DEG UNDER GRAVIDITETEN PGA DETTE!. Det er bare å prøve å trene litt, trille litt og være litt i aktivitet etter fødselen. Når du ammer raser kiloene av igjen:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 hehe jeg er undervektig og har trøbbel med spising, så jeg ØNSKER å gå opp minst 20 kilo!!!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 jeg ble testet for det, men har ikke fått igjen resultatene... håper det ikke er noe som er galt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå