Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 for det første er jeg like sulten og jeg er helt skjelven i kroppen... aldri mer
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Var det effedra eller effedrin i de eller?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 jeg vet ikke egentlig.. skal ikke ta det mer iallefall.. fikk prøve noen av en vennine som går på de
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Godt å høre at du ikke skal gjøre dette igjen!! Vet ikke hva du tok, men vil minne om at efedrinpreparater kan være dødelig.. Det eneste som fungerer er sunn/normal mat og trening i uken, godis og annet i helgen :-)))
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Det var sikkert efedrin eller masse koffein i dem. De kan messe med hjertet ditt og tilogmed ta livet av deg. Har lest at folk med spiseforstyrrelser her inne har brukt dem mye så det burde du holde deg unna eller kan du og bli sjuk i hodet. Hold deg unna! Du kan aldri vite om du har en eller annen greie med hjertet ditt sånn at du ikke tåler dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå