phantomet Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Med fint nytt hår, tårer og stolthet... Den flotte store jenta di er vel verdt både tårene, stoltheten og det nye håret. Gleder meg til å høre hvor rørt en mamma kan bli! *smiler* Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Takker for det Det var en verdig,rørende,høytidlig,stilfull,koselig,morsom og ...tårevåt avslutning i kveld ) Programmet var flott,talene korte og det er moro å se alle disse flotte ungdommene...så keitete og lure,søte og herlige. Og jeg var så fin på det nye håret mitt og var sprekkferdig av stolthet over en av de største gledene i livet mitt )) Tårene mine rant,hun strålte og jeg knipset masse bilder. Skåret i gleden er pappan hennes,som ikke har gitt lyd fra seg siden februar...som vet om hjemmesiden på skolen...men bryr seg ikke.Og burde da vite hva som har vært aktivitetene siste mnd Og det blir da litt ekstra sårt for meg,da jeg kommer hjem til han jeg kan dele opplevelsene med... Som da hører halvinteressert etter mens han kikker på fotballkampen på tv...og det er etter at jeg har fått foredrag om de siste 3 timene med minstemann her hjemme,minutt for minutt om bading,spising,lek og sovning.....akkurat som om det ikke er samme rutine hver kveld Hormonene spiller meg nok et puss i disse dager,da blir ofte dumme bagateller til veldig store ting Så da smalt det like greit fra meg "gå å bak kaken du skal ha med på jobb i morgen du...også kan du gå å legge deg" Hahahaha...skikkelig hyggelig sagt vet jeg )) Men alle var enige om at det har vært en fin kveld Klemmer fra sippeguri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå