noLadyjustME Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Ha en fin sommer alle sammen, damer og herrer!! hehe snakkes om noen uker;) Nå skal vi nyte late dager på hytta, og gjøre minst mulig!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 hihi-jeg har ferie 8 uker:pMåtte bare..men kos deg masse da-nyt det og kom tilbake med ny energi:D
noLadyjustME Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 hehe,jaja,unner andre det de har jeg;) takk for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå