♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 God kvalitet? Stor eller liten i størrelsen? Takknemlig for svar )
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Liten i størrelsen, blir fort utvasket, ikke verdt pengene
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Har hatt masse i MysPlysch. Den hele dressen(husker ikke navnet) bør du kjøpe 1 str større, resten er helt vanlig i str. Syntes tøyet er kjempe stilig.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Da tror jeg du vasker klær på en feil måte for å være ærlig. Jeg har omtrent alt som er til jenter fra Mysplysch og er superfornøyd. Det er litt ymse i str. Bodyer o.l. er ikke stort, men kjolene er store og de buksene som ikke er hele er også store i str. Selebuksene er ganske normale i str. Jeg er mer fornøyd med kvaliteten på Mysplysch en Katvig faktisk.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Takk for svar! Da blir det ikke Mys Plysch )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Takk for flere svar ) He he! Svaret mitt kom etter ditt innlegg leader, men var ment som svar på det første svaret jeg fikk ;o)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Jeg mener det jeg skrev. Har solgt masse og ikke hatt 1 reklamasjon. Alle kundene sier det samme: Kan vaskes og vaskes og vaskes:) Så tror noen ikke kan vaske klær hehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå