Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg gjennomført jobbstuntet mitt og jeg tror jammen det gikk riktig bra jeg. Tilbakemeldingene var i hvert fall gode. Jeg får ringe lederen til uka og høre om de har snakket om noe som burde vært gjort annerledes. De var aktive og ivrige, så jeg rakk ikke alt jeg hadde planlagt "i tilfelle" og godt var det. Min erfaring er at alle blir mer fornøyde hvis dagen er preget av kommunikasjon og ikke kun monolog og formidling.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg litt til å begynne å jobbe igjen. Kjenner også på at det kan være fristende å gjøre noe annet etter hvert. Selv om jeg har ny jobb, skal jeg jo i hovedsak gjøre det samme som jeg har gjort siden august 2003. Og så kjenner jeg at jeg er så glad for at jeg har valgt en utdannelse jeg trives så godt med og som gir så mange valgmuligheter :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke det minste overrasket over at dagens seanse var vellykket! Du er jo det dritgrei kaller en "flinkas"! *smiler*

Jeg smiler litt av at du er som meg...som vurderer om det snart er på tide å bytte jobb/arbeidsoppgaver når man har gjort det så lenge som siden 2003... Særlig med tanke på at du iløpet av den tiden har fått to barn med medfølgende permisjoner...og begynner i ny jobb når permisjonen denne gangen er over.

Men som du selv sier...Du har jo massevis av muligheter med den utdannelsen du har! Tenk så mye moro du skal ha det fremover!!!

Klem klem

Skrevet

Så godt å høre at det gikk bra i dag. Deilig å føle at man er "tilbake" igjen, og at man ikke har mistet taket. Jeg synes i hvertfall det, hver gang jeg får en jobbtelefon og kan løse noen problemer :-)

Selv om du skal gjøre det samme som før, så blir det vel litt annerledes, i og med at det er ny jobb? Nye kolleger, om ikke noe annet? Uansett, så kan du jo se an hvordan det går, og med din utdannelse, så blir du vel aldri arbeidsledig :-)

Skrevet

Gratulerer med vel gjennomført jobb!

Så deilig med gode tilbakemeldinger underveis og etterpå. Da er det jammen verdt alle forberedelser og "gruinger"

Enig med dritgrei i at du er "flinkas":-)

Skrevet

Flott at det gikk bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...