Gå til innhold

Dere om har to tette.. se her litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hr nettopp fått vite at jeg er gravid:)) Det var planlagt, så er kjempe glad! Men ... så begynner de alvorlige tankene om hvordan dette blir... og dårlig samvittighet over den lille go jenta mi som nettopp er blitt 2år ved termin.. Jeg fjernt spiralen for en mnd siden, regnte med det tok litt lengre tid en "score" med en gang ! hehe <3

Hvordan er det åha to tette? Er det mer jobb enn det er koslig? Ser bare hvor mye mini krever nå... så har jeg virkelig plass til en til?.. Får jeg noe tid til meg selv og kjæresten, venner og annen familie?

Håper ikke dette er alt for egoistiske tanker.. Men er vel slik for de fleste tenker jeg..? Tankene strømmer jo på ele veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat to år mellom guttane mine.Jeg synes det er helt topp.. <

har sluppet helt unna sjalusi. bare gled deg, du...

Skrevet

Det kommer helt ann på ungen du får, og hvordan den ungen du har reagerer på å bli storesøster!

Vi har 19 mnd mellom våre og var spente, Pappa'n fikk ikke holde lillesøs, for da hylte å slo storebror, dette varte vel i 2 mnd, ganske naturlig av en storebror og bli sjalu og, har jo hatt eneråderetten i 19 mnd...

Etter det har det bare vært fryd her i heimen, lillesøs sov rundt fra hun var 2,5 mnd, og har tatt flaske fra dag 1 ved behov.

De to små storkoser seg sammen, er 2 år og 3 mnd og 9 mnd nå!

Vi har hatt storebror i barnehagen hele tida, slik at han ikke skulle føle seg nedprioritert hjemme, for det hadde hannok gjort de første mnd. Men hjan har gått bare 80% så har hatt en dag hjemme, den dagen var stressende de første mnd, men nå storkoser vi oss!

Lykke til, ikke ha for storeforventninger til fritid og tid for deg selv, ta det som kommer som bonus. For oss var det viktig å prøve å få inn leggerutiner tidlig slik at vi fikk kveldene for ooss sjøl, og med et englebarn som vår lille var ikke det noe problem!

Skrevet

jeg har to år mellom mine også. foreløbig så går det veldig bra. det som har vært tyngst syns jeg var å gå gravid. jobbe 100 % mens man er gravid og kommer hjem til en ett åring er ikke bare bare.... men det gikk seg til det og..;)

men vil virkelig anbefale barnehage... kjekt å ha noen timer hver dag med minsten... nå er mine bare 2 år og 6 uker... så har joikke hatt to barn sååååå lenge..

er litt små sjalusi innimellom men hun er bare kjempe snill mot han. koser og klemmer, leser, synger osv for han. kjempe stolt. når vi henter i barnehagen kommer hun løpende. spesielt hvis noen andre vil se oppi vognen...roper DET ER MIN LILLEBROR..hehe..

Skrevet

har 16 mnd mellom mine to små:-)

det er nesten lettere å ha 2 enn det var å ha 1. Rutiner er blirr veldig viktig, å dagene går utrolig fint.

Jeg har ikke merket noe sjalusi annet enn når en av de har vært syke. De er kjempeglade i hverandre, å leker å koser seg sammen. De er nå 8,5 mnd og litt over 2 år.

Jeg ville aldri i livet vært foruten mine to tette :-)

Skrevet

ååå tuen takk :) Jeg blir så lettet av å lese det dere skriver :) Jeg vet jo jeg kke kan sammenligne med andre, men det er så godt å høre andres opplelser av det :)

Skrevet

2 år er da ikke tett. Å ha 2 tette er supert. De synes de samme lekene er morsomme, og de leker kjempefint sammen. Når ungene er på samme nivå mentalt, så glir alt så lett!

Skrevet

Gratulerer! Jeg har 13mnd. mellom jentene mine. De er nå 7 og 8år....det var tøft i starten....men alt blir lettere etterhvert....det kan jeg trøste deg med :-) Koselig med tette barn....men jeg hadde lyst å prøve og se hvordan det var med 'kun' en baby så da fikk vi attpåklatten ifjor, he he....lykke til!

Skrevet

syns ikke to år er så tett jeg...

14 mnd mellom guttene mine.

Slitsomt til man kommer inn i rutiner etc, men mest kos

(vi er da så heldige at "Storebror" så og si ikke har vært sjalu..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...