Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Huff med stor H!!! Jeg hadde keisersnitt for 5 månder siden, og fikk en del strekkmerker... Jeg prøver å spise sunt, drikker ikke brus lengre, går masse turer og jeg rokker som bare det.. Men likevel går det sakte med å få bort "hybelen" til jenta mi... Og det går vel saktere når man har hatt ks og når huden har fått strekkmerker har jeg hørt... Er ellers slank, men har et bildekk på midten, altså det skinnet som er til overs etter den digre magen.... Hadde også en kjempe mage siden hun satt i seteleie.... Og i helgen skal vi i barnedåp......... *snufs* Har mest lyst til bare å bli hjemme... Føler meg bare stygg når jeg skal pynte meg. Kjøpte meg en topp til vi hadde barnedåp til jenta vår, og jeg syns egentlig at jeg så bra ut i den, og følte meg vel, helt til jeg fikk sett bildene av meg........... Og nå skal jeg da altså pynte meg igjen.. Og den skjorta jeg hadde i dåpen vår, er helt utelukket.. Og jeg har ingenting som ser bra ut ellers..... Og nå blir jeg bare trist og lei meg... Og har mest lyst til å krype langt under dyna å hylgrine.... Jeg føler meg absolutt ikke vel med å skulle pynte meg.... Noen som har noen tips til hva jeg kan ha på meg for å se bedre ut? Og ikke minst til hva jeg skal gjøre for å få bort denne stygge magen min...... Jeg ammer, så da skal men jo ikke nislanke seg...
trillemamma Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Tar du sit-ups? Man fjerner mye mage med å stramme opp musklene. 5 min. 3 ganger i uken, så ser du resultater innen en måned.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Ja, får vel prøve det. Takk for tipset. Men mesteparten av problemet tror jeg er at skinnet er løst og alt for vidt liksom.. Ikke at musklene bak er så slappe... Men skal gi det en sjans.
tiltiderensom Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Ikke noen god følelse det der... i dag så kjøpte jeg meg rosa amme bh som jeg skal ha under en penkjole, og da gikk jeg forbi undertøy som er laget forå gi figur/holde inn sakene:) Den var ikke spes pen,men så praktisk og effektiv ut. En slags body for oss damer med bhliksom....skjønner du hva jeg mener?? Det var ikke mammaundertøy da, men for å holde inn mager etc såden fin ut. Og det er jo bare du som skal se den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå