prekæs Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Lillesøstra mi er der. Null interesse for fotball, men en jævel på å selge diverse kontormaskiner. Og det kan noen ganger settes i sammenheng, merklig nok:)
tante grusom master of law Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 hva er totball? Selv skal jeg se på fotball! Heia!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Glatt byttet ut med Blair Underwood akkurat nå. Tipper vi sitter med samme entusiasmen boblende i kroppen ;o)
Jodasåneidaså Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jamenifaen! Er det FOTBALL det er? Like før jeg meldte de jævla naboene for husbråk... Hørt slik skriking 'a gett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå