Maaaamy. Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Sist hadde jeg ikke ammepute, men lurer på om jeg kanskje skulle ha kjøpt meg en denne gangen. Tenker det kanskje kan være greit siden vi har ei lita fra før, som jeg ser for meg skal klatre og herje på den andre siden mens jeg ammer... Blir mye alene med barna hele dagen pga fars jobb. Ser det er forskjellig pris på de. Er det noen som har den fra Reflex? og er dere fornøyd med den? Den kostet vel ikke mer enn 249 eller noe sånt....
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg hadde ammepute til begge mine, veldig praktisk! Aner ikke noe om den fra reflex desverre..
2hærligegutter Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg kjøpte min på KID tror den kosta 199.- og den er helt passe, fast og str. Ei venninde kjøpte fra babydan og den er ikke noe god, veldig myk og bred bue, min fra KID passer akkurat rundt livet sånn at jeg får god støtte under albuen og babyen ligger oppå den, hadde heller ikke med forigemann. Gull verdt her i hvertfall
EierIkkeFantasi Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 jeg syns ammepute var helt grusomt..la den rett vekk.stabler puter under armen jeg.
blittmamma07 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 hvis du bor i oslo kan du få min gratis. den ble nesten ikke brukt skjønner egentlig ikke hvorfor ordi den var jo så god å bruke
Maaaamy. Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for tilbudet, men bor dessverre helt på den andre siden av landet:) Takk til dere alle som svarte. Har en venninne som kunne kjøpe med en fra byen i morgen når hun kommer hit (bor et stykke unna ja...). Så kanskje jeg skal be henne om å kjøpe med en til meg da... Var jo ikke så stive priser. Hun har barn selv, så hun kan jo kjenne på formen osv på den selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå