Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Huff med stor H!!! Jeg hadde keisersnitt for 5 månder siden, og fikk en del strekkmerker... Jeg prøver å spise sunt, drikker ikke brus lengre, går masse turer og jeg rokker som bare det.. Men likevel går det sakte med å få bort "hybelen" til jenta mi... Og det går vel saktere når man har hatt ks og når huden har fått strekkmerker har jeg hørt... Er ellers slank, men har et bildekk på midten, altså det skinnet som er til overs etter den digre magen.... Hadde også en kjempe mage siden hun satt i seteleie.... Og i helgen skal vi i barnedåp......... *snufs* Har mest lyst til bare å bli hjemme... Føler meg bare stygg når jeg skal pynte meg. Kjøpte meg en topp til vi hadde barnedåp til jenta vår, og jeg syns egentlig at jeg så bra ut i den, og følte meg vel, helt til jeg fikk sett bildene av meg........... Og nå skal jeg da altså pynte meg igjen.. Og den skjorta jeg hadde i dåpen vår, er helt utelukket.. Og jeg har ingenting som ser bra ut ellers..... Og nå blir jeg bare trist og lei meg... Og har mest lyst til å krype langt under dyna å hylgrine.... Jeg føler meg absolutt ikke vel med å skulle pynte meg.... Noen som har noen tips til hva jeg kan ha på meg for å se bedre ut? Og ikke minst til hva jeg skal gjøre for å få bort denne stygge magen min...... Jeg ammer, så da skal men jo ikke nislanke seg...
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hei Har egentlig ingen råd, men tenkte bare jeg skulle si at du IKKE er alene om å ha det sånn!!!! Jeg har det akkurat som det, ingen god følelse å føle seg tjukk og stykk når man har prøvd å pynte seg. Jeg følte meg også ganske ok under vår dåp.... men da jeg så bildene, da gråt jeg!!!! Jeg hadde ikke keisersnitt, men var kjempediger og er full av strekkmerker!!!! Sender en kjempestor god klem til deg!!!!
Axus' girlfriend Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 www.mytights.com - sjekk ut denne. Ikke akkurat løsningen på problemet, men kan øke selvtilliten din i diverse klær. Ellers er det bare å bite tennene sammen og holde ut desverre.. Men tenk, den lille hybelen din er der pga av den lille, gleden i ditt liv!
ruffen Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hva med en A-formet topp/tunika. Altså en med linninga høyt oppe, rett under brystene. Gjerne en med litt utringning. Du sier at du ammer, så da har du sikkert litt større bryster enn ellers, så sats på å framheve det du synes er ok. ) Men hvis du har råd til å kjøpe noe nytt, så ta en tur ut og finn deg noe som er løst over magen. Det finnes en del av det nå. Eventuelt ha en stram singlet under, så klemmer inn magen litt. Eller hva med tights, som du drar godt over magen, og løs tunika/kjole over? Prøv å ikke gå helt i kjelleren pga av dette her. Det ordner seg med tida, men løst skinn er noe herk! Kan skrive under på det! Det hjelper ikke at "alle" sier at en ser helt fin ut når en ikke syns det selv! Lykke til! KLEM
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Ja, til vanlig så går det helt bra. Og jeg går på babysvømming i bikini med hevet hode.. Men det er akkurat når man skal pynte seg at det er så trist... Knekker jo selvtilliten min helt... Er vant til å være slank, og alle klærne jeg har passer jo ikke over magen lengre.. Er bare på magen jeg har det, så om jeg går opp i str, så slenger det jo ellers på kroppen.. Ikke fint det heller...... Får se om jeg finner noe sånn hold-in et eller annet på butikken i morgen........
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for mange fine ord damer. Det hjelper med klemmer. Og jeg har jo tenkt på tunika og topper som er løs over magen, men jeg vil jo ikke se gravid ut lengre heller da... HUFF..... :( Har IKKE lyst å dra dit!!
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Ja, det er jo som 'nord86 og lille oda' skriver, det er jo pga de små vi er sånn.... jeg angrer ikke og ville ikke byttet snuppa mi bort mot en flat mage igjen.... men det er jo litt trist! Lurer på om jeg skal bestille noe fra den nettsiden jeg.... :-)
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Nesten samme problem her.. tok ikke keisersnitt men har fortsatt den " hybelen " og strekkmerker.. Når vi har vært i selskap osv etter fødselen så har jeg brukt tunika veldig mye. Deilig med noe som henger løst slik at ikke den bilringen synes og ikke noe som syns igjennom. De har masse fine tunikaer på hennes og mauritz nå, både enkle til hverdags og litt finere til fest Har dessverre ikke noe slanketips. kunne trengt det selv Lykke til!
miss blithe Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-771049(SparBase).aspx kjøp deg en slik en. De har de på lindex også. Kjøp den i en størrelse eller to mindre en du egentlig bruker. Den holder den løse hunden godt inne og du får mer "definert midje" . Jeg kjøpte meg en slik en og de er ikke ubehagelig og jeg føler jeg ser litt bedre ut hvertfall.
kokosyklus Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Det er riktig at du ikke skal gå raskt ned i vet, amming eller ikke. det er ikke bra for kroppen din. Du får et bedre og mer varig resultat ved å gå sakte ned i vekt, særlig fordi det betyr at du har endret livsstil og er mer aktiv enn før. Den "pølsa" på magen er ekstra hud også, det går ikke like lett som vanlig pølse. Og at det skal være vanskeligere fordi du har jhatt keisersnitt m¨å være det rareste jeg har hørt på lenge. kroppen din lagrer iokke mer fett av den grunn. Heller ikke på grunn av strekkmerkene. Understrekes av mannen min som er lege. dette er tull, det trenger du ikke å tenke på..
enpå3ogenpå1 Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 du er ikke alene om det... jeg har en kjempe bilring om tyter over buksene. Skikkelig lekkert. Men med undertøy som holder inn og litt hjelp/ inspirasjon fra disse jentene kommer selvtillitten opp igjen. Sjekk ut: http://www.trinnyandsusannah.com/ de er virkelig utrolig flinke. Og du - det er jo en selv som er mest kritisk da og gjerne gransker speilet litt ekstra nøye
anne* Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Invester i noe ordentlig undertøy - noe korsettaktig som ikke nødvendigvis ser så altfor kjipt ut, men som holder inn og støtter hele midja (slik at det ikke blir valker) og som du får puste i:-) Pluss en superfiiiin og god BH. Du føler deg mye bedre da:) Keisersnitt her også. alle svangerskapskiloene er borte, men magen er likevel et kapittel for seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå