Gå til innhold

Når kan barnet begynne å sitte litt i tripp trapp stol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kan sitte selv på gulvet, f.eks...

Skrevet

Når det begynner å kunne sitte litt selv.. Milla begynte da hun var 8 mnd. Heller ikke da var hun heeelt stø når hun satt alene, men det kom kjapt da..

Skrevet

Oki. Vi burde vente litt til da. :) Nå sitter/ligger hun på bordet i vippestol når hun spiser middag, så det får hun gjøre en stund til da. :)

Skrevet

Min på 5 mnd er ikke i nærheten av å kunne sitte i en sånn-. Han detter fremover om jeg prøver å sette han opp. skikkelig gummitarzan.

Men vi har kjøpt en sånn "amerikansk" variant som ryggen kan legges bak på. Den kan brukes fra 4 mnd ca og vi kommer til å bruke den til han kan sitte helt støtt og gå over til den litt nettere og penere Kiddo stolen.

Vi kjøpte den på tilbud på babykos.no

Skrevet

De sa på helsestasjonen at vi kunne begynne når de er ca 9 mnd. Husk at det er forskjell på tripp trapp og høystoler også. Mindre plass å single på i en tripp trapp.

Skrevet

Min første begynte når han var 6mnd. Må nok vente litt lenger med tulla, men haster jo ikke:-) Hun liker seg i vippestolen enda

Skrevet

I dag fikk Isac sitte i tripp-trapp stolen sin for første gang:) Han er 6 mnd og 6 dager. Vi har en sånn polstringspute i den også, og han sitter kjempefint i den! Han får jo bare sitte der pittelitt mens han spiser da, men han er kjempeflink! Begynte med det allerede nå siden han sitter så fint i dissen sin når han disser=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...