happy mama Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Må egentlig le litt av meg selv. Men jeg er så sår om dagen, tenker med en gang at mannen ikke elsker meg lengre, eller at han er lei hele kjærringa, om han ikke vil gi meg den oppmerksomheten jeg vil ha.. Vet jo at dette ikke er tilfelle. Men de siste dagene har han vært sånn passe int i meg..Tar ikke på meg eller koser slik som før..Mulig han gjør det , men at jeg feil tolker alt.. Har ligget med omgangsyke 2 dager denne uka..Mulig det er turn off å høre meg sitte på do og spy gørra ut av meg )) Men jeg er jo frisk nå da. Ville kysse han i går, men han var redd for smitte(la humor i det da) Fikk vilja mi til slutt. Men likevel, er litt små snurt.
Libido- Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Du er sikkert bare ekstra sårbar nettopp fordi du har vært syk og han har måtte holde seg unna deg. Ta iniativ til noe kos i helga =)
happy mama Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Håper det er sant. Pleier ikke å være sånn. Jada, blir nok litt små kosing til helga, om han ikke får det til helga da Men er små ekkelt å føle det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå