Gå til innhold

i dag har han nesten ikke spist.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fort jeg legger han til puppen ligger han å vrir seg og sutrer, han får i seg litt, men det er ikke den feite melka, så lenge gidder jeg ikke å holde på, han vil jo ikke ligge der alikavel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, akkurat det med at den feite melka kommer til slutt tror jeg er litt individuelt...

Gutten min har aldri lagt lenge ved puppen, ofte er han ferdig på 5 min!

Og han er i godt hold, 7900 gram på 4 mnd-kontrollen.

Så det er tydelig at melka mi metter godt og han får i seg den feite melka også:-)

Kan godt være det er sånn hos deg også!

Skrevet

Joa han bruker ikke noe særlig mer enn 5-10 min på å spise, men i natt og i dag har det bare hvert noen få super pr måltid, og det er lite, han pleier å spise/suge sammenhengende i 5 min i hvertfall. Nå har det hvert av og på i ca 5 min før jeg har gitt opp. Og det er ikke så farlig egentlig sånn for et par dager han er i godt stand:) det er bare det at han ikke vil ligge der å spise, han tar heller hånda si. Og flaske skal han i hvertfall ikke ha.

Skrevet

samme problem her...vært sånn 3 dager nå...:/

Skrevet

det er skikkelig frustrerende. Hørte det skikkelig buldra i magen hans tidligere i dag, så han har fått litt sukkervann:(. Vil jo at han skal spise å bli ordentlig mett, og han som har hvert så flink å sovet nesten hele natta i 3 netter og, hadde håpet at det skulle bli sånn nå jeg, men tror ikke det går med så lite mat i magen. han blir 3 mnd på mandag

Skrevet

ja veldig frustrerende..:(

han sover heldigvis greit på natt enda..men håper han snart kommer over denne perioden at han ikke vil ha,hverken flaske eller pupp...

min blir 3 mnd den 28, nå...

Skrevet

Han våknet nå for mat og har spist fra begge, har bærsjet litt. Skal skifte på han så prøve å gi han litt mer, X-fingrene for at han sover en 8 timer ell.no:)

Skrevet

det er bra=)

ja får håpe det!

og håper ting er bedre i morra! :)

Skrevet

Det ble med den ene gangen for natta, og har tullet mye i formiddag. Nå må jeg bare prøve å holde han rolig og la det gå 3 timer før jeg tilbyr mat, ellers bare tuller han. De 2 siste måltidene har hvert bedre, men han er ikke i veldig bra humør, ganske urolig.

Dere da?

Skrevet

litt bedre,men så har jeg ikke nok melk da...:/ ¨

men han er blid og fornøyd....men mye våken på natt da

Skrevet

Gir du mme i tillegg du da ell?

Han min nekter å ta flaske

Skrevet

ja..eller jeg gjorde det...vært uten i 4 dager nå..

nekter flaske han også...!! :(

har prøvd gi med kopp,skje,sprøyte..ja,det meste, men bare spytter ut og brekker seg...prøvd ulike merker mme også! men nei...

prøvde hjelpebryst idag da, men hjalp ikke det heller..

*fortvilet*

så veide han idag da, gått opp 100gr sida forrige torsdag...:/

Skrevet

Uff da.

Nå vet ikke jeg hvor mye de burde gå opp i uke i denne alderen.

Jeg har en stor og kraftig gutt så han har litt å gå på.

Men han spiste bra nå i kveld, først kl 6 og igjen kl 8. Han var så trøtt så han sovna halv 8, men våknet igjen kl 8, spiste og sovna igjen.

Får håpe han sover en stund nå. Vi skal på 3 mnd kontroll på onsdag, er veldig spent på hvor mye han har lagt på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...