giggsi Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Det er en dag i året hvor butikkene tar varene sine ut i gågata og selger til sterkt reduserte priser.
Gullemor Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Aldri hørt om. ) Bor i Asker/Drammen-området. *foreslå for handelsstanden* Hehe!
Lille Ollebolle Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Aner ikke hvordan det er i resten av landet er fra haugalandet jeg også, men både kopervik, skudenes og åkra har jo lignende dager.... Vrimledag i kopervik, skudedager, og vet ikke hva de kaller det på åkra. Det er vel ikke sånne ekstreme tilbud de har heller akkurat? Det er jo vanlig at alle butikker begynner med salg nå.. Men koslig stemning da... Masse folk ute i sentrum for en gangs skyld!
Jenny-penny Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Tror det er spesielt for Haugesund. Mange har samme konsept men tror det kun kalles prikkedag i haugesund. Vanvittig morsomt navn da:)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er også fra området. Masse skrot de selger også da. Føler de drar fram alt som ligger på lageret og som de ikke har fått solgt. Har en svigermor som kjøper alt som er på salg. Hun skal til byen i morgen, for å kjøpe noe fint til minsten som ble født for 2 uker siden. Kan jo bli spennende å se hva som dukker opp :-)
giggsi Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 He he.....ja,det er mye skrap de drar ut og.Men jeg har vært heldig med noen kjøp hos gullsmed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå