_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har slitt lenge med vondt i magen, menssmerter, har også hatt smerter øverst i magen innimellom. Jeg ringte føden for ca en uke siden angående disse smertene, men fikk da beskjed om at så lenge de ikke er regelmessige så er det ikke noe de kan gjøre eller noen vits i at jeg trenger og komme opp... Noen ganger er de smertene nederst i magen så vonde av tårene triller:( Har tenkt og ringe føden men det er jo ikke noe vits så lenge de ikke kan gjøre noe. Vi har over en times kjøring til Sykehuset... Jeg har også slitt med masse hodepine og svimmelhet og kvalme, dette har jeg tatt opp med jordmora mi og ho sa jeg skulle ta det med ro, noe jeg gjør... Sist jeg var hos jordmor så hadde jeg masse sukker i urinen sa ho... Hva er det tegn på når det er sukker i urinen? Hva burde jeg gjøre? Er det normalt og ha det sånn som dette? Er 33+4 uker idag
Mitt 2 barn Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Huff, skjønner du er enstelig! Jeg kan nok ikke gi deg noe godt svar, men jeg kan si hva som hjalp meg. Jeg slet også med hodepine, kvalme og vondt i magen. Det som hjalp meg var å drikke MASSE vann. Har med meg vannflaske over alt! Hodepinen og kvalmen er borte, magen sliter jeg litt med. Men ingeting sammenlignet før!
C@milla *EMIL* Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 uffda! Dette hørtes ikke gøy ut... Vet ikke helt hva jeg skal si.. Bare at dette med sukker i urinen kan tyde på svangerskapsdiabetes..Trenger ikke være sikkert det altså, men ofte da de sjekker om en har det, når en får utslag på sukker i urin. Du har ikke noen legevakt i nærheten? eller lege i morgen? Da kunne du jo hørt med de hva de sier om disse smertene i magen. Kan være lurt å prate med noen.. Ønsker deg god bedring, og håper du legger ut om du får noe svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå