løveprinsen <3 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Er den praktisk og bra. Har tilbud om å få ei slik fra ei venninne, men jeg har aldri hørt om den.
MadameMimm Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har den, og anbefaler den på den sterkeste. Den elektriske, vel og merke! Har to venninner som kjøpte en annen pumpe (avent kanskje, tror jeg), men de var misfornøyde. De fikk låne min pumpe (kokt og sterilisert,altså), og syntes den var knall! Løp og kjøp! (:
lana<3 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Merkelig at du ikke har hørt om den. Medela er den brystpumpen de har på alle sykehus i landet og medela swing er ekstremt populært. Hvis du ser den søke knappen her oppe på venstre side og søker på medela kommer det opp mange som har spurt om det samme. Jeg har selv medela swing og er kjempefornøyd. Brukte min i 10 mnd før jeg sluttet og lånte den bort i 10 mnd til ei venninne og den funker fantastisk enda. Den er nå snart 3 år gammel så de er svært slitesterke.... anbefaler den på det sterkeste og ikke tenk på avent håndpumpe engang, det er så greit å sitte å amme babyen på den ene siden mens du pumper andre siden uten å bli sliten i armen. Hvis du formodentligvis ikke skulle bli fonøyd er den enkel og selge og du kan også leie disse pumpene hvis du er usikker på om du vil kjøpe.
løveprinsen <3 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for svar. Har ikke tenkt så mye på brystpumpe tidligere, så det er nok derfor jeg ikke har hørt om den. Har bare hørt om avent... Etter deres sterke anbefalinger her takker jeg nok ja til denne pumpa:-) Takk igjen!
MadameMimm Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Tror jeg betalte 6-700 kr for min, men det var i 2005...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå