Smiiil :o) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Kyllingfilet med ost å bacon hørtes vannvittig godt ut!!!! ) Hvordan lager du dette? Hvilken ost? Har du oppskrift?
SuperGlad Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Spiste det til venninna mi en gang så jeg måtte prøve :-) Snitter i kyllingfileten å legger inn ost (hadde også hvitløk i jeg) åsså krydrer du fileten slik du vil, også ruller den inn i bacon å fester baconet med en tannpirker :-) Jeg hadde den i en ildfastform i 200 grader i 30 min. veeeeldig godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå