Mamma til tre gutter Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 er så redd får at d ikke er noe der inne.. off koffe skal dette vere så tøft... er 7+4 uker i dag. ønsker meg så gjerne et kjærlighetsbarn til... syns det er så mangen som mister her inne... føler så utrulig sterkt med dere..
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hei" skulle akkurat legge ut en råd om det samme! Skal på ul i morgen, da er jeg 11+6! Men de siste dagene har jeg hatt en del stikk i magen, mest på den ene siden... Vet jo det kan være normalt, men er jo livredd for å få beskjed om at det ikke er liv der inne... Tiden går så sakte, og jeg ligger å kjenner på det som gjør vondt Masse lykke til med spiren din, det går jo aller helst bra vet du
Mamma til tre gutter Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 ja tiden går så utrulig sakte.. og man blir bekymra i allefall når man ligger og kjenner etter.. har mareritt om at eg mister osv.. men håper at alt er bra i morgen.. masse lykke til deg og... håper vi går hjem begge to i morgen med et stort smil etter ultralyden... =)
MaritB Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Husk at det vanligste er å ikke miste! Det bare kommer så veldig tydelig frem her når noen mister. Jeg husker at jeg ble advart av en venninne mot å delta i forumene på disse sidene nettopp fordi det var lett å bli veldig bekymret, men jeg hev meg inn likevel. Og ble bekymret... Jeg var bekymret hele tiden frem til 12 uke, og det gjorde at mye av gleden ved å være gravid ble borte. Men jeg hadde ingen grunn til å være redd, barnet knep seg fast ut disse tre månedene, og nå puster jeg lettet ut. Du har garantert ingen grunn til å være bekymret, lykke til og prøv å glede deg, det er fantastisk:-)
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 vet akkurat hvordan du har det. jeg har gruet meg sånn for UL'en denne gangen siden jeg mistet forrige svangerskap. Jeg fant hjertelyden med babywatcheren min (9+3) og da slappet jeg sånn av..vel helt til jeg skulle inn på UL idag da..jeg var så nervøs..men ååååå så deilig det var å se den lille sprelle:) målte 4 cm, så muligens jeg er litt lenger på vei:) Lykke lykke til..det kommer til å gå så bra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå