Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 prinser og pinsesser? Eller er det bare jeg som har det inntrykket?
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Du syns det er bedre å kalle seg selv Prinsesse?
MorLykkelig Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Princess ConsuelaBananaHammock: Hvor har du egentlig navnet der fra? Jeg har hørt det før, men klarer ikke å koble hvor...
MorLykkelig Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Stemmer det! Det var Phoebe sitt påfunn det! Takk for påminnelsen. Hadde irritert meg grønn over det hvis jeg ikke hadde funnet det ut.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Hehe, det er ei annen her inne som har det samme, for det er for langt til å ha mellomrom der det skal være, og uten mellomrom i hele tatt var opptatt.
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Det var en veldig morsom Friends-episode. Kjente jeg ble glad nå når jeg så nicket...
rubin Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 Så genialt av deg å bruke det nicket!!! Jeg elsker friends og har hele serien Svar på spm ditt; neeeei? mine jenter har kalt seg prinsesser, den eldste synes det er helt ut nå, mens 3 åringen min stadig minner meg på at hun er prinsesse.. Sønnen min har aldri kalt seg prins.. Dette er en jentegreie som har oppstått pga av Disney prinsessene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå