Gå til innhold

Er GLAD jeg ikke har laar som gnisser inntil hverandre.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti katta, har ei venninne som har laar som gnisser og det ser saa ille ut og ubehagelig.

Saa maa si jeg er veldig glad jeg slipper unna der med min slanke kropp....

Er det babypudder som skal hjelpe dere som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er glad for at jeg HAR lår som gnisser mot hverandre jeg, ellers så hadde jeg sett ut som min anorektiske venninne på rundt 40 kg...

Skrevet

Jeg er også slank, men lårene gnisser likevel....... Potetmel er best.

Skrevet

Jeg er vel det jeg vil kalle normalbygd (utenom svangerskap)

Til vanlig gnisset ikke lårene mine, men de gjør det nå (30 uker på vei) og jeg bruker ikke noe for det, da det ikke gir merkbare plager eller merker osv..

Skrevet

STYGG......er du helt god oppi hode ditt eller...? At jeg er glad for det har vel strengt tatt ikke noe med stygg aa gjore, men igjen........IQ paa topp ser jeg

HI

Skrevet

Leste et intervju med Odd Nerdrum, der han mente at kvinner med lår som ikke "møttest" så uanstendige ut. Ekkelt var det visst også

Skrevet

Mine lår knisser, og det er DEILIG!!!!

Skrevet

Mulig jeg og han ikke deler samme syn da.Men igjen saa er det vel veldig individuelt hva folk mener og syntes da.

HI

Skrevet

Tror vel kanskje at det anonym over her mente var at du var stygg mot veninna di, men det var det med iq da.....

Skrevet

Hehe, ja for de som putter noe mellom laarene=)

HI

Skrevet

Å jøje meg..jaja. gratulerer med gnissfri tilværelse.

Jeg ha faktisk aldri tenkt over hvorvidt mine medsøstres lår gnisser eller ei.

Skrevet

Så mye rart folk skal spørre om da gitt... Har du ikke nok med deg selv eller?

Skrevet

Hehe, saa jeg er stygg mot henne......? Hva har jeg gjort med henne da? Siden dere er saa oppegaaende alle her?

HI

Skrevet

Kanskje det er fordi du har spredd beina for mye, at du ikke får samlet dem ordentlig igjen?

Skrevet

Helt enig, ser mange rare folk hver dag jeg=)

HI

Skrevet

vel, du omtaler henne ikke akkurat positivt da.... regner med at hun ikke har slank kropp siden du fant det viktig å poengtere at du har det...

Skrevet

Hehe.........snart kan vel det bli tilfelle men ikke akkurat naa, saa desverre=)

HI

Skrevet

Hmmm......at jeg syntes synd paa min venninne som sliter med saar paa innsiden av laarene har vel ingenting med negativt omtale, saa at jeg er veldig glad for at jeg ikke har det vil kun si at jeg er veldig glad for at jeg ikke har det. Ingenting over, ikke noe under, KUN som jeg skriver.....

HI

Skrevet

Hvorfor har du så behov for å si det her? Du er litt ute etter å krangle? Jeg mener du har nedsettende tanker om henne og jeg har nok IQ høyere enn din. Jeg synes synd på henne som har en venninne som tenker over hennes lår. Men igjen, merkelig at du har behov for å lage ett innlegg av det. Hun kan f.eks ta på en sykkelbukse, det hjelper.

Skrevet

Jeg synes det ser stygt ut å være så slank at du får luft mellom beina opp i skrittet. Ser litt sykelig ut spør du meg.

Skrevet

At du sitter aa lager psykologteknikker ut av mitt innlegg sier nok mer enn nok om deg.Hehe=) For all del bare aa syntes synd paa henne det=)

HI

Skrevet

Selv maa jeg si det er litt godt, iallefall naar en kan bli litt fuktig=)

HI

Skrevet

Så merkelig du er. Vel, du spør ... jeg svarer. Er det ikke det du ville da? Beklager at jeg forsto deg så dypt, du er vel litt for enkel i hodet til min tankegang. Kos deg a....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...