lillir Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Har hatt litt menssmerter etter at jeg testet positivt,og vet jo at det er ganske normalt. Men nå i kveld så har jeg sterke stikninger i korsryggen i tilegg,da spesielt på den ene siden. Blir litt bekymret.. Er sååååååå redd for en ny SA. Mistet i uke 7 for 3 år siden,og ble selvfølgelig kjempe glad nå når jeg testet positivt etter 3 ivf,men klarer ikke å juble høyt enda. Noen med erfaring ang sterke ryggsmerter?? Takknemlig for svar. Er forresten i uke 6.
Giinaღ Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Sliter også med vond korsrygg også mest på den ene siden. Tror det er ganske normalt. Var iallefall på UL i går og så en helt frisk spire, så jeg slår meg til ro med at det er hormonene som fucker opp leddene sånn i starten. Er forresten 8+2.
Pappalille Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Venstre side i korsryggen her. AUauauau! Jeg tror da alt er bra =)
lillir Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei på dere,og gratulerer med graviditet..:-) Takk for svar også,skal prøve å slappe litt mer av og komme meg ut på turer. Blir visst sittende mye å tenke og kjenne etter om alt er ok. Er venstre side hos meg også,men får bare håpe på at det er normalt,og at det er alle forandringene i kroppen som gjør alt sammen..:-) Skal på tidlig Ul,2 juli. Håper og tror at vi får med oss et bankende hjerte da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå