Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt menssmerter etter at jeg testet positivt,og vet jo at det er ganske normalt.

Men nå i kveld så har jeg sterke stikninger i korsryggen i tilegg,da spesielt på den ene siden.

Blir litt bekymret..:(

Er sååååååå redd for en ny SA.

Mistet i uke 7 for 3 år siden,og ble selvfølgelig kjempe glad nå når jeg testet positivt etter 3 ivf,men klarer ikke å juble høyt enda.

Noen med erfaring ang sterke ryggsmerter??

Takknemlig for svar.

Er forresten i uke 6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter også med vond korsrygg også mest på den ene siden. Tror det er ganske normalt. Var iallefall på UL i går og så en helt frisk spire, så jeg slår meg til ro med at det er hormonene som fucker opp leddene sånn i starten.

 

Er forresten 8+2.

Skrevet

Venstre side i korsryggen her. AUauauau! Jeg tror da alt er bra =)

Skrevet

Hei på dere,og gratulerer med graviditet..:-)

Takk for svar også,skal prøve å slappe litt mer av og komme meg ut på turer.

Blir visst sittende mye å tenke og kjenne etter om alt er ok.

Er venstre side hos meg også,men får bare håpe på at det er normalt,og at det er alle forandringene i kroppen som gjør alt sammen..:-)

Skal på tidlig Ul,2 juli.

Håper og tror at vi får med oss et bankende hjerte da!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...