Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg skal selge quinny vogna vår. En rød freestyle med både sportsdelen og bagen. Den er knapt brukt da jeg har vært ved dårlig helse siden jenta vår var født og ikke har klart å gå noe spesielt. Bare korte turer til butikken og tilbake og slik. Etter som ho ble 6 mnd likte ho seg bedre i trilla så vi kutta ut quinny vogna helt. (hjelper ikke at den er bedre å trille når jentungen griner når ho er i den.) Vogna er kjøpt for 14 mnd siden ca. Og knapt brukt. Så den ser jo overhode ikke slitt ut. Selges med sportsdelen og bagen, er regntrekk til bagen og teutonia regntrekk som kan brukes på sportsdelen. (da jeg likte det bedre en quinny sitt.) Er det mye å ta 2500kr for den? (Vi betalte jo 5500kr med regntrekket når vi kjøpte.) Jeg bor i oslo og kommer til å sette at jeg ikke sender og de må betale når de henter. Men er kjedelig å betale for annonse hvis det ikke selger da. Så ville høre her hva andre syntes om prisen.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Grei pris det... Du får nok solgt den fort
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Tja,vil jeg si,når en først skal kjøpe brukt vogn,vil en jo gjerne spare en del penger,du har jo gått ned til halv pris og det bør vel gå,men tror ikke jeg hadde gitt en krone mer. Hjelper ikke at den er lite brukt,da som sagt den som vil kjøpe brukt,gjør dette for å spare penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå