mamma og godguttene Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Holder på å skrive maaaange søknader, gikk igjennom de jeg har sendt i stad, og fikk se at jeg har sendt et par av søknaden uten å skrive hilsen xxx på slutten ! Jadda, skikkelig bra jobba ! F..., nå kan jeg nok bare se langt etter de to jobbene !
minimy m Emma & Emil! Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hehe!! Det er fort gjort!! Sa opp jobben min en gang, å jeg glemte å skrive signaturen min under Måtte på kontoret å skrive under.....
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Huff, det er fort gjort. Jeg føler jeg er veldig nøye på å se over før jeg sender ut, men man ser seg blind når man sitter og skriver. Jeg har sendt ut med henvisning til feil steder jeg.. Hørte ikke noe fra dem jeg heller gitt.
mamma og godguttene Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Hehe, nei, det vil jeg tro :-) Men, ja man ser seg blind. Leser og leser for å se at alt er riktig, men så glemmer man det viktigste ! Jaja, det var vel ikke meningen jeg skulle ha den jobben da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå